Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpress-en 90 nap után sem...

Aliexpress-en 90 nap után sem kaptam egy pár dolláros terméket. Elindult egy óra ami 24h-ról számol vissza. Meg kell várnom míg lejár vagy mit kellene tennem?

Figyelt kérdés
szeretném visszakapni a pénzem!

2022. júl. 12. 23:05
 1/5 anonim ***** válasza:

Jelezted, hogy nem kaptad meg?

Elindult egy nyílt vita?

Az eladó jelezett valamit?

Ha elindult a nyílt vita, és az eladó nem szól semmit, akkor ha lejár a határidő, automatikusan visszakapod a pénzed.

2022. júl. 13. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Igen, jeleztem neki ezt írta:


OK, dear friend, would you please open dispute as follows for refund?[Hug]


① click "open a dispute";

② want to apply for - Return items;

③ Dispute reason - Personal Reasons(such as‘Shipping method was not as described',‘I no longer need the product’or 'I found a cheaper one');

Note: No need to return the product, please don't worry. When you inform us, we will click Abandon Returns and refund to you. Thanks for your help.[Love]


DE ilyen lehetőségek nincsenek, rámegyek, hogy "open dispute" és ott nincsenek ilyen lehetőségek amit az eladó ír nekem.

2022. júl. 13. 08:31
 3/5 anonim ***** válasza:

Hát szerintem csak értelemszerűen töltsd ki a megnyitott vitát, hogy nem kaptad meg az árut, és visszakéred a teljes összeget, és nem szeretnéd az árut visszaküldeni.

Szerintem csak ennyit kell tenned.

2022. júl. 13. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
42%

A rendelt cuccaim 1/8-a nem ért célba... Akármit csináltam nem történt semmi. Sablon marhaságokat kaptam... Pénzem mai napig sehol.


Hagyd az alit!


Wish-en legalább van garancia... Alin minden pitiáne gyárból lopdosó kiskínai kereskedik alin, mint eladó.


Ezért is van sok megszűnő hirdetés/link.


(200k felett költöttem alin, sok megrendelt cucc linkje érvénytelen, tiltott)

2022. júl. 13. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Állítólag ha az eladó nem válaszol, mielőtt lejár a visszaszámlálás, automatikusan visszakapod a pénzt. Gyakorlatban nem tudom, mert nekem a köcsögje mindig válaszol, hogy nem hajlandó fizetni.

Az ügyfélszolgálathoz is lehet fordulni, van chat. Majd kipróbálom én is hamarosan.

Egyébként nekem minden termék megérkezett. A magyar posta szokott rajta több, mint egy hónapig ülni, ha ők hozzák.

Az eladók is nagyon különbözőek. Az egyik rám írt rendelés után, hogy a termék nem egészen úgy néz ki, mint a képen, küldött róla képet, hogy úgy is kérem-e. Nem kértem, visszafizette az árát. Egy volt most, aki nagyon átvert, ráadásul több, mint 1000 Ft vámot kellett rá fizetnem, azt végképp nem adja meg nekem senki.

2022. júl. 15. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!