Fogyasztóvédelem: még sosem volt velük dolgom, bármilyen segítő tippet, tanácsot kérnék?
Arról van szó hogy vásároltam pár hete egy majd' 100 ezres műszaki cikket nagy nevű kereskedő cégtől.
Ilyen készülékem több is volt az évek során mert előbb a lanyomnak ajándékoztam, vettem újat erre azt meg a fiam kunyizta el.
Lényeg hogy pár éve történt, hogy kiderült hogy gyári hibás az eszköz, mentem, reklamáltam, tovább küldtek Budapesten a szervizbe és ott gyorsan megjavították.
Most ugyanez történt hogy márciusban vettem egy ilyet (erősebb kivitelben mert gyorsabbra van szükségem, tabletről van szó) és este hoztam el, éjszakára töltőre tettem majd reggel vettük észre hogy ugyanaz a hibája van mint a pár évvel ezelőttinek. Valószínűleg tipushiba vagy nem tudom, nem értek hozzá.
Mostanra változott a cég rendszere, nem én vittem szervizbe és egy hónap várakozás után üzentek hogy nem javítják meg.
Most a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni.
Kérdés hogy mi ennek a menete?
Vagy mi ilyenkor a teendő?
Még jövő héten be fogok menni személyesen az üzletükbe hogy akkor adjanak másik készüléket vagy kérem a pénzem vissza.
Nincs indoklás hogy miért nem javítottak meg.
Annyi van ráírva a munkalapra, hogy "használati nyomok".
Ami természetes mivel a hiba eszlelése után el kellett vidékre utaznom igy csak azután kerestem a garancia miatt őket hogy pár nap múlva visszatértem Budapestre.
Egyébként végig tokban volt.
Szóval hogyan kell ezt intézni, hogy zajlik a procedúra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!