Apple Wallet alkalmazás rossz telefonszámra akarja küldeni az igazoló kódot. Mit tehetek?
Hozzá akartam adni a jelenlegi kártyámat a Wallet alkalmazáshoz, azonban rossz telefonszámra akarja küldeni az igazoló kódot.
A bankban és Apple ID fülön a jó szám van hozzákötve.
"A bankban és Apple ID fülön a jó szám van hozzákötve."
Ezt nem tudom értelmezni. MIlyen bankban?
Az AppleID-t úgy értettem, hogy a Beállítások -› AppleID (legfelül a neved) -› Név, telefonszámok és emmail. Itt milyen szám van megadva?
Illetve Beállítások -› Telefon -› Számom itt milyen szám van megadva?
És milyen számra akarja küldeni a kódot? Az a szám neked ismerős? Régi számod? Honnan tudhaja azt a számot a telefonod?
És miért nem módosítod a számot, hogy jó helyre küldje?
Szerintem nem érted a kérdésem.
Mindenhol az új számom van megadva.
A régi számomra akarja küldeni.
Nem tudom megváltoztatni, mivel mindenhol már meg van hivatalosan. Ez a probléma...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!