Rendeltem egy dolgot, 5000 Ft értékben, amit lemondtam, ki sem küldték már a GLS-el a csomagot,kb két hónapja. Most küldtek róla számlát a e-mail fiókomba. Mit csináljak vele,vagy hagyjam figyelmen kívül?
Tisztelt....
Mellékelten küldjük aktuális számláját. Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Ezt az üzenetet kaptam,de már akkor le lett mondva a rendelés, ezért nem is adták tovább a GLS-nek szállításra, így nem értem,mi ez a számla.
"Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat,"
Mi lenne, ha felhívnád, és elmondanád, amit leírtál a kérdésedben?
Mivel már eltelt kb. két hónap, így elég fura, hogy elküldték. De ha nem fizetted ki előre, és csak lemondtad, akkor szerintem nem kell vele foglalkozni.
De azért megérne egy emailt, hogy miért kaptál tőlük számlát.
2. Kérdező! Az nem lehet, hogy benned van a hiba?
Ha vitatsz egy számlát, akkor az azt kibocsátóhoz kell fordulni, nem gyakorihoz. Mi nem tudjuk lesztornózni?
Egyébként utánvétes vásárlás lett volna, vagy kifizetted.
Utóbbi esetben egy mínuszos számla normális.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!