A feltöltőkártyás ügyfelek adják a nagy profitot a mobilszolgáltató cégeknek?
Figyelt kérdés
2022. ápr. 24. 13:01
2/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Csak két példa szemléltetésképp:
-Mancika néni évente feltölt 2x3.000 Ft-ot a Vodafone-os kártyájára, csak hogy ne szünjön meg a hívószáma, nagyrészt vezetékesen beszél a rokonokkal. (Egy év alatt 6.000 Ft)
-János sokat telefonál és fontos neki a korlátlan mobilinternet, ezért előfizet a Telekomnál teljesen korlátlan csomagra havi 14.980 Ft-ért. (Egy év alatt 179.760 Ft)
-Nikolett átlagosan havi 2 órát telefonál, minimális mobilnetre van szüksége, ezt Yettelnél megkapja havi 4.490 Ft-ért. (Egy év alatt: 53.880 Ft)
Na melyik ügyféllel jár jobban a szolgáltató?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!