Jófogáson hogy megy a foxpostos csomagküldés?
Tegnap adtam fel az első hirdetésemet Jófogáson. Pár óra elteltével jött is egy e-mail, hogy állítsak be foxpostos szállítást, mert valaki meg akarja venni a termékemet.
Be is állítottam. Be kellett írni a csomag méreteit. Oké, ezt lemértem beírtam. Majd kérdez olyat, hogy cím. Név, lakcím, telefonszám, bankszámlaszám. Ide a saját adataimat kell beírni? Mert fogalmam sincs ki a vevőjelölt, nem kommunikáltam vele, nem tudom se a nevét, se a címét, se a telefonszámát.
Így viszont a foxpost honnan tudja hogy hova, melyik automatába kell vinnie a csomagot? És hogy értesítik a vevőt? A dobozra ha akarnék se tudnék címzést írni.
Az is érdekes, de ez már csak mellékes, hogy a Jófogáson a Foxpostos szállításra pár száz forinttal többet számolnak fel, mint közvetlenül a foxpost oldalán.
Még soha nem adtam el ezen az oldalon semmit, így sajnos nem tudom, hogy technikailag hogy megy ez.





Meg is kaptam a kódot + a vevő nevét, telefonszámát, e-mail címét. Rá is írtam, hogy erősítse meg a vételi szándékát, hogy nem csak véletlenül kattintott a vásárlásra.
Sajnos régebben volt már rossz tapasztalatom másik oldalon az ilyen utánvételes küldözgetéssel, mikor egyszerűen nem vették át a csomagot, a szállítási díjat nekem meg a semmiért ki kellett fizetnem... Egyelőre nem jött válasz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!