Amikor gép beszél vagy várakoztatnak híváskapcsolás előtt, az is pénzbe kerül, vagy csak kapcsolás után?















Igen. Ha nem átalánydíjas havi mobil előfizetésed van, akkor vagyonokat költhetsz arra, hogy hívott szolgáltató cég spórolásának következményeit mi viseljük.
A mobil szolgáltatóknak szerintem szabad szemmel is jól látható arányú bevételt jelentenek azok a szolgáltatók, akik hosszasan várakoztatnak mire ügyintézőhöz kapcsolnak.
A hatóságoknak már régen lenne teendőjük ez ügyben.





többnyire igen, mások is várakoznak előtted mire sorra kerülsz.
De az is lehet, hogy az ügyintéző elment pisilni, és szarik visszajönni.
De jellemzően mégiscsak a cég igyekszik annyi telefonos ügyintézőre költeni a pénzét, amennyit folyamatosan a telefonhoz láncol, azok ott szívnak 5 perces pihenőidőkkel, mi meg tatjuk a vonalat és fizetjük a mobilhívás díját. De azt már a mobil szolgáltatóknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!