Webshopon vett garanciás terméket, ha visszaküldök az eladónak (2 év garancia van - 1 év után romlik el) és az visszaküldi nekem azzal, hogy az jó és még 4000 ft szervízdíjat követel, mert jó a termék,az jogos?
Önkényesen ez áll a jegyzőkönyvben, hogy X összeget számláznak ebben az esetben. És ők így állapították meg, hogy hibátlan (nem az!). Bizonyíték semmi, csak egy jegyzőkönyv, hogy bevizsgálták a SAJÁT SZERVIZÜKBEN (hasra-ütés szerűen leigazolták maguknak, hogy jó).
Valamint 30 napon túl 500 ft + áfa tárolási díj 30. naptól.
Milyen törvény véd ilyenkor?
Joga van RANDOM összegeket kérni (nem hivatkozott paragrafusokra)?
Megnézték, tökéletesen működik a termék, ezért jogosan felszámították a megfelelő díjakat.
Szerinted mit nem csinál? Mi a termék?
Videókártya. És nem, nem működik a kártya! De már leírtam n
De nem ez volt a kérdésem!Hanem, hogy hol van az a törvényben, hogy akármekkora összeget is követelhessen bármire is hivatkozván?
Én nem tudok ilyen törvényről!
Plusz cserélje ki, ha nem tudja megjavítani! Mivel nem működik a termék, ezért ez így CSALÁS - véleményem szerint!
Milyen törvény véd ilyenkor? Mit tehetek?
Már másik gépben is néztem ott sem jó. Innen tuom, kamuztak
Már rég túl vagyok ezeken.
Mi lenne, ha a FELTETT KÉRDÉSRE válaszolnátok, nem pedig újakat generálnátok??????????????
A kerdesre a vaalsz akkor az h mivel megy a termek, ezert olyan mintha szervizbe kuldted volna. Biztos kinyitottak kipucoltak, foglalkoztak vele, szallotottak, erre kernek szerviz dijat.
Az oldalon szaz szazalek hogy ott van ez az info fekten feheren valamelyik hasznalati feltetelben amit el se olvastal csak bepipaltad...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!