Hogyan lehet számla emlékeztetőt kérni a Telekomtól?
A Telekom alkalmazásban a Beállításokban csak ennyi szerepel: "Még nincs számodra elérhető értesítés. Beállíthatod, hogy milyen értesítéseket szeretnél kapni a Telekomtól."
De egyáltalán nem tudok semmilyen felvenni. Azért ez elég szomorú, hogy csak és kizárólag a Díjnettől lehet emlékeztető emailt kapni, sem a Telekom, sem a Vodafone, sem az MVM nem képes ilyen szolgáltatást nyújtani.
Az email címem meg van erősítve, de még sosem jött rá a ténylegesen kiállított számlán kívül semmi.
Amit hiányolok, az a számla lejárata előtt 2 nappal érkező emlékeztető, hogy mindjárt lejár. Ilyen szolgáltatást eddig csak a Díjnet nyújtott.
Ha késel pár napot a befizetéssel, abból semmilyen hátrányod nem származik. A Telekom a fizetési határidő után pár nappal SMS-t küld, hogy ennyi és ennyi tartozásod van, 30 napon belül fizesd be.
Az eredeti fizetési határidő előtt viszont tényleg nem küld értesítést, ha erre gondolsz. De miért is kellene? A számlaértesítés és a fizetési határidő között bőven van időd rendezni.
Szeretném határidő előtt befizetni (szerintem késedelem esetén az e-Pack kedvezményt nem adják meg, azaz azonnal 600 Ft plusz), viszont nem szoktam hónap közben figyelni a határidőre.
Viszont így számomra érthetetlen, hogy mit jelent az Értesítések szolgáltatás az alkalmazásban. Az egy nem létező funkcionalitást biztosít?
Igen, az e-pack kedvezmény egyik feltétele, hogy időre be legyen fizetve a számla.
Én a számlaértesítés után egyből be szoktam fizetni. Így nem kell a határidővel foglalkoznom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!