Rendeltem egy terméket jófogásról, melyet már lemondani nem tudtam és "véletlenül" átvettem. Mit tennétek a helyemben?
Kávéfőzőt vásároltam jófogásról, majd miután megrendeltem, másnap találtam egy másikat (ugyanolyan modell, de új hirdetés és jobb áron és állapotban, garival stb.) , ami jobban megtetszett, ezért megrendeltem. Az elsőt megpróbáltam lemondani, de addigra már feladták a csomagot. Gondoltam jó, akkor max nem veszem át, az eladónak megtérítem a postaköltség árát, nem akartam lehúzni. Igen ám de közben voltak más rendeléseim, a futár több csomagot kézbesített, köztük az egyik kávéfőzővel, reflexből azt hittem, hogy a második rendelés érkezett, ezért kifizettem, majd utólag kapcsoltam, hogy átvettem azt a rendelést, amit nem akartam. Az eladó az elején jelezte, hogy úgy rendeljem meg, hogy nem veszi vissza utólag. Meg szégyellném is magam ezt a sztorit előadni neki... :D
Szóval mit tennétek a helyemben?
a) megtartani ezt, és az újat lemondani? (sajnálnám a jobbat elengedni)
b) átvenni az újat, a régit eladni?
Szívesebben szabadulnék meg tőle, az sem baj ha kicsit bukok rajta...
Ugyanitt automata kávéfőző eladó!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!