Sholl cipőt vásároltam, ami 2hét mulva szétesett. Bevizsgálták, és selejtnek bizonyult. Kértem vissza a pénzem, mert nem találtam cserének megfelelő terméket, de az eladó közölte, pénzt vissza nem adnak, elég arrogánsan. Jogos ez? Hova fordulhatok?
Figyelt kérdés
2010. szept. 12. 09:45
1/5 anonim válasza:
Nem jogos. Fordulj a fogyasztóvédelemhez! (egyébként a boltban ki kell lennie rakva egy tájékoztató tábla, hogy 'a vásárló panaszával fordulhat: ide meg ide'. Ha nem látod, akkor kérd a boltostól. Ha nincs nála, akkor az is szabályellenes.) Mindenképpen vissza kell adják a pénzed.
2/5 anonim válasza:
A vásárlónak JOGA VAN!!!!! Vagy a pénzt visszakérni,vagy a cserét kérni a terméknek!KERESKEDELMI IGAZGATÓ VAGYOK...
3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm...igen kellemetlen volt a boltban mert Én is elmondtam szinte ugyan ezt,de az eladó csak nézet és közölte,hogy akármit csinálok nem adják vissza a pénzt,vegyek mást...pl cipő helyett vérnyomásméröt.......
2010. szept. 12. 12:41
4/5 anonim válasza:
beszélj a fogyasztóvédelemmel, emlegesd őket és kérd a főnököt, közöld, hogy a pénzed nélkül nem mész el és ha muszáj, akkor jogi útra pereled és fizetési meghagyást adsz be ellenük a bíróságon
5/5 anonim válasza:
Ker igazgató vagyok....nem kell bíróságra menni gyerekek...szépen megmondod neki,hogy akkor most,amit elmondott írja le és írja is alá....na rögtön vissza adja a pénzedet....azt hiszik minden vevő hülya!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!