Ha egy netes vásárlás során eláll a vevő a vásárlástól, mennyi ideje van az eladónak visszatéríteni a vételárat?
Pedig eddig nem kaptál helyes válasz.
Ha a termék nem javítható: csere vagy vételár visszafizetés nyolc napon belül
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Köszönöm a válaszokat, főleg a 4. és 5. hozzászólónak!
A pénz végül megérkezett január 11-én. A terméket december 23-án szállították vissza, de az ünnepek miatt valóban a futárcég raktárában dekkolt sokáig. A lényeg az, hogy a kapcsolat folyamatosan tartható volt, és amint a webáruház megkapta a futárcégtől, kiállították a visszatérítésről a számlát, amin megjelölték a visszafizetés határidejét. Egy nappal határidő előtt visszautalták az összeget.
Köszi mégegyszer!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!