Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy webshopon rendelt...

Ha egy webshopon rendelt termék tönkremegy az eladó hiányos tájékoztatása okán, akkor visszaküldhetem elállás miatt?

Figyelt kérdés
Mi a helyzet akkor, ha rendelek egy terméket, de annak gyenge terhelhetőségét sehol sem adják meg, sem a weboldalon, sem a leírásban. Emiatt az túlterhelődik és tönkremegy rögtön az első használatkor. Ekkor vissza lehet küldeni 14 napos elállásra való hivatkozással?

2021. dec. 23. 19:41
 1/6 anonim ***** válasza:

Konkrétan?

Ha fizikailag eltört, akkor az nem garanciális, kivéve ha bizonyítod szakértőkkel, hogy a törés gyári hiba miatt történt. Ezt csak magas értékű termék esetén érdemes elkezdeni.

2021. dec. 23. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
86%

14 napos elállással csak akkor élhetsz ha a terméket működőképes állapotban tudod visszaadni.


A fenti az már garanciás kérdés. Javaslom előbb mentsd le a termékleírást, hogy később bizonyítható legyen mit írtak és mit nem.. mert be fogják vizsgáltatni a terméket, megállapítják, hogy túl lett terhelve és azt nem fogják jó néven venni. Neked kell majd bizonygatnod, hogy miért kötötted rá a 230ra, amikor 12v-os táp kell neki...Ez pedig a doboza, használati utasítása, termékoldalon leírt tájékoztatója bizonyítja.

2021. dec. 23. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Pont ez az, hogy nem írták rá sehol, hogy mekkora a terhelhetősége. Pont ezért mertem normális módon használni. Megvan a leírás, nincs benne. A terméken sincs rajta. Sehol sincs ilyen adat feltüntetve. Gondoltam, hogy hasznlhatom úgy, ahogy a többit is.
2021. dec. 23. 19:50
 4/6 A kérdező kommentje:
És mi van, ha visszaküldöm úgy, hogy már eleve rossz volt, amikor megérkezett? És mivel időközben vettem másikat, már nem kell.
2021. dec. 23. 19:51
 5/6 anonim ***** válasza:
72%

Elállni nem tudsz, ha elromlott, garanciális lehet esetleg, de ahhoz többet kellene tudni.

Milyen termék?

Mi a baja?

Pontosan mit csináltál vele?

2021. dec. 23. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Rendeződött az ügy. Jó hogy nem sumákoltam. Udvariasan és korrektül leírtam, hogy mi történt, miért történt, és visszaküldtem a terméket. Szerencsére korrektek voltak, és visszafizették a termék árát.
2022. jan. 17. 13:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!