Ha egy webshopon rendelt termék tönkremegy az eladó hiányos tájékoztatása okán, akkor visszaküldhetem elállás miatt?
Konkrétan?
Ha fizikailag eltört, akkor az nem garanciális, kivéve ha bizonyítod szakértőkkel, hogy a törés gyári hiba miatt történt. Ezt csak magas értékű termék esetén érdemes elkezdeni.
14 napos elállással csak akkor élhetsz ha a terméket működőképes állapotban tudod visszaadni.
A fenti az már garanciás kérdés. Javaslom előbb mentsd le a termékleírást, hogy később bizonyítható legyen mit írtak és mit nem.. mert be fogják vizsgáltatni a terméket, megállapítják, hogy túl lett terhelve és azt nem fogják jó néven venni. Neked kell majd bizonygatnod, hogy miért kötötted rá a 230ra, amikor 12v-os táp kell neki...Ez pedig a doboza, használati utasítása, termékoldalon leírt tájékoztatója bizonyítja.
Elállni nem tudsz, ha elromlott, garanciális lehet esetleg, de ahhoz többet kellene tudni.
Milyen termék?
Mi a baja?
Pontosan mit csináltál vele?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!