Webáruház vásárló megtévesztése esetén visszajar a postaköltség is?
1.- A ruhákon van címke arról, hogy milyen anyagból van? Ha igen, fotó róla, mielőtt visszaküldenéd.
2.- a webáruház ama oldalán, ahol ugyanarra az anyagra - nézd meg figyelmesen - pamut van feltüntetve, képernyőkép mentés
3.- mikor mindezek megvannak, akkor lehet bemutatni a webáruháznak és "belengetni, hogy ha nem utalják vissza a termék árát és min. az egyik postaköltséget, akkor mész tovább.
Fogyasztóvédelem, békéltető testület, akikhez tudsz fordulni.
Elvileg csak 1 postaköltséget kell visszafizetniük, az elállási jog így mondja ki, hogy a visszaküldés a vevő költsége - de mivel itt ők hibáztak (már persze, ha be tudod bizonyítani a fentebb leírtakkal), akkor úgy lenne korrekt, hogy mindkét postaköltséget állják.
Igen, köszönöm!
..még a számlán is úgy kezdődik a termékek megnevezése, hogy pamut,....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!