Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webáruház vásárló megtévesztés...

Webáruház vásárló megtévesztése esetén visszajar a postaköltség is?

Figyelt kérdés
Vásároltam több ruhát egy webáruházból. A ruhák anyaga a leírásba 100% pamut volt, de sajnos 100% viszkóz.. visszaküldöm a termékeket de sajnos a két postaköltséget nem hajlandó a webáruház visszautalni, pedig ez megtévesztés. Jogos ez így?

2021. okt. 2. 13:11
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom de a fogyasztóvédelemnel jelentsd fel lazán
2021. okt. 2. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

1.- A ruhákon van címke arról, hogy milyen anyagból van? Ha igen, fotó róla, mielőtt visszaküldenéd.

2.- a webáruház ama oldalán, ahol ugyanarra az anyagra - nézd meg figyelmesen - pamut van feltüntetve, képernyőkép mentés

3.- mikor mindezek megvannak, akkor lehet bemutatni a webáruháznak és "belengetni, hogy ha nem utalják vissza a termék árát és min. az egyik postaköltséget, akkor mész tovább.

Fogyasztóvédelem, békéltető testület, akikhez tudsz fordulni.


Elvileg csak 1 postaköltséget kell visszafizetniük, az elállási jog így mondja ki, hogy a visszaküldés a vevő költsége - de mivel itt ők hibáztak (már persze, ha be tudod bizonyítani a fentebb leírtakkal), akkor úgy lenne korrekt, hogy mindkét postaköltséget állják.

2021. okt. 2. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Igen, köszönöm!

..még a számlán is úgy kezdődik a termékek megnevezése, hogy pamut,....

2021. okt. 2. 16:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!