Valóban nem írhatok véleményt egy webshopról az interneten mert feljelent?
vettem egy magyarországi webshopból táskát.
amiről a díszítés első nap lejött illetve a belseje is szétszakadt amit elvittem szakemberhez és ő mondta, fölöslegesen varja meg. hisz a táska belsejében kevés az anyag kispórólták és jóval kisebb a belsejében a vékony szatén anyag mint maga a táska, megvarja újra szétfog jönni amint beleteszek bármi kicsit nehezebbet.
Jeleztem a hibát a webshop felé (3napos volt a táska)
Majd egy olyan válasz emailt írtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy hogy lehet az ember ilyen igénytelen mintha a kutya / vagy macska rágta volna meg(közben csak a varrás engedett el a belsejében semmi más külsérelmi nyom nem látszik)
erre fel írtam még egy üzenetet, hogy jogilag kötelesek saját költségen visszavenni a táskát és megjavítani .. erre felajánlottak 2000 forintot, hogy annyit vissza küldenek (20ezer forint volt a táska) a szakember minimum 10 ezer forintot mondott,hogy annyiba kerül a teljes belső csere, hogy tartós legyen.
megírtam a webshopnak, hogy cserélje ki a táskát vagy javítsa meg saját költségen. elutasította
erre írtam nekik, hogy akkor sajnos kénytelen leszek a negatív tapasztalataim megosztani az interneten.
erre írták:
Határozottan felszólítom, hogy büntetőjogi kérdésekbe(mint zsarolás, fenyegetés) ne bonyolódjunk bele saját érdekembe mert 100 darab táska árát rámverik kártérítés gyanánt és ha a továbbiakban írok nekik, facebookon vagy emailben vagy bárhol zaklatásnak tekintik és a szükséges ügyvédi intézkedéseket megteszik..
ti mit tennétek a helyemben?
igazából a fogyasztóvédelemmel pazarolja csak az idejét, az egy habi "hatóság" sajnos...
Amúgy a termék visszajuttatása a te költséged. Hibás tejesités esetén nem lenne az, de itt egy szavatossági igényről beszélünk.
Ahogy 9-es, 10-es írja: fogyasztóvédelem.
Az igaz, hogy beolvasztották, de a békéltető testület működik, valószínűleg oda fognak irányítani.
Írnék egy utolsó emailt, hogy amennyiben nem hajlandóak kicserélni a táskát vagy megjavíttatni (ennyi a kötelességük hibás termék esetén), úgy fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni - hátha ez hatni fog. A levelezést mentsd el képernyőképpel.
Nézd meg alaposan a webshopot, megfelel-e minden feltételnek: adatvédelem, ÁSZF (jut eszembem mit írnak az oldalukon hibás termék esetén?), székhely feltüntetés, stb.
A visszaküldés árát lehet, hogy be kellene nyelned az ügy érdekében - erre nem tudom pontosan a jogszabályokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!