Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Valóban nem írhatok véleményt...

Valóban nem írhatok véleményt egy webshopról az interneten mert feljelent?

Figyelt kérdés

vettem egy magyarországi webshopból táskát.

amiről a díszítés első nap lejött illetve a belseje is szétszakadt amit elvittem szakemberhez és ő mondta, fölöslegesen varja meg. hisz a táska belsejében kevés az anyag kispórólták és jóval kisebb a belsejében a vékony szatén anyag mint maga a táska, megvarja újra szétfog jönni amint beleteszek bármi kicsit nehezebbet.


Jeleztem a hibát a webshop felé (3napos volt a táska)

Majd egy olyan válasz emailt írtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy hogy lehet az ember ilyen igénytelen mintha a kutya / vagy macska rágta volna meg(közben csak a varrás engedett el a belsejében semmi más külsérelmi nyom nem látszik)


erre fel írtam még egy üzenetet, hogy jogilag kötelesek saját költségen visszavenni a táskát és megjavítani .. erre felajánlottak 2000 forintot, hogy annyit vissza küldenek (20ezer forint volt a táska) a szakember minimum 10 ezer forintot mondott,hogy annyiba kerül a teljes belső csere, hogy tartós legyen.


megírtam a webshopnak, hogy cserélje ki a táskát vagy javítsa meg saját költségen. elutasította

erre írtam nekik, hogy akkor sajnos kénytelen leszek a negatív tapasztalataim megosztani az interneten.

erre írták:

Határozottan felszólítom, hogy büntetőjogi kérdésekbe(mint zsarolás, fenyegetés) ne bonyolódjunk bele saját érdekembe mert 100 darab táska árát rámverik kártérítés gyanánt és ha a továbbiakban írok nekik, facebookon vagy emailben vagy bárhol zaklatásnak tekintik és a szükséges ügyvédi intézkedéseket megteszik..

ti mit tennétek a helyemben?



2021. dec. 8. 20:13
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
61%

igazából a fogyasztóvédelemmel pazarolja csak az idejét, az egy habi "hatóság" sajnos...

Amúgy a termék visszajuttatása a te költséged. Hibás tejesités esetén nem lenne az, de itt egy szavatossági igényről beszélünk.

2021. dec. 8. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
17%
Nyugi itt te vagy előnyben, azt írsz róluk amit akarsz aztán szépen irány a fogy védelem, ők meg kicsipkézik a seggüket.
2021. dec. 9. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
100%

Ahogy 9-es, 10-es írja: fogyasztóvédelem.

Az igaz, hogy beolvasztották, de a békéltető testület működik, valószínűleg oda fognak irányítani.


Írnék egy utolsó emailt, hogy amennyiben nem hajlandóak kicserélni a táskát vagy megjavíttatni (ennyi a kötelességük hibás termék esetén), úgy fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni - hátha ez hatni fog. A levelezést mentsd el képernyőképpel.

Nézd meg alaposan a webshopot, megfelel-e minden feltételnek: adatvédelem, ÁSZF (jut eszembem mit írnak az oldalukon hibás termék esetén?), székhely feltüntetés, stb.

A visszaküldés árát lehet, hogy be kellene nyelned az ügy érdekében - erre nem tudom pontosan a jogszabályokat.

2021. dec. 9. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
100%
Fogyasztóvédelem, csatold az emailezést...
2021. dec. 10. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
Békéltető testülethez kell fordulni.
2021. dec. 25. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!