Valóban nem írhatok véleményt egy webshopról az interneten mert feljelent?
vettem egy magyarországi webshopból táskát.
amiről a díszítés első nap lejött illetve a belseje is szétszakadt amit elvittem szakemberhez és ő mondta, fölöslegesen varja meg. hisz a táska belsejében kevés az anyag kispórólták és jóval kisebb a belsejében a vékony szatén anyag mint maga a táska, megvarja újra szétfog jönni amint beleteszek bármi kicsit nehezebbet.
Jeleztem a hibát a webshop felé (3napos volt a táska)
Majd egy olyan válasz emailt írtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy hogy lehet az ember ilyen igénytelen mintha a kutya / vagy macska rágta volna meg(közben csak a varrás engedett el a belsejében semmi más külsérelmi nyom nem látszik)
erre fel írtam még egy üzenetet, hogy jogilag kötelesek saját költségen visszavenni a táskát és megjavítani .. erre felajánlottak 2000 forintot, hogy annyit vissza küldenek (20ezer forint volt a táska) a szakember minimum 10 ezer forintot mondott,hogy annyiba kerül a teljes belső csere, hogy tartós legyen.
megírtam a webshopnak, hogy cserélje ki a táskát vagy javítsa meg saját költségen. elutasította
erre írtam nekik, hogy akkor sajnos kénytelen leszek a negatív tapasztalataim megosztani az interneten.
erre írták:
Határozottan felszólítom, hogy büntetőjogi kérdésekbe(mint zsarolás, fenyegetés) ne bonyolódjunk bele saját érdekembe mert 100 darab táska árát rámverik kártérítés gyanánt és ha a továbbiakban írok nekik, facebookon vagy emailben vagy bárhol zaklatásnak tekintik és a szükséges ügyvédi intézkedéseket megteszik..
ti mit tennétek a helyemben?
Sajnos mivel hibás lett a termék ezért jogilag nem tudok elállni a vásárlástól.
Mivel pénz visszafizetés csak visszaküldés után lehetséges és nem küldenék.
sajnos én voltam a buta,hogy nem néztem utána a táskát áruló webshopnak....alig van vagyis nincs is értékelése facebookon is csak 163 likeja...
Ez se nem zsarolás se nem fenyegetés.
A webshopbak KÖTELESSÉG a 3 napon belül jelzett hibát javítani. Nem utasithatjak el bemondasra.
Az meg, hogy a történetet bárhol megosztod - amíg igaz - addig semmi jogsertes nem történik.
Ragaszkodj a jogaidhoz és a javitashoz / cserehez. Ha nem akkor természetesen marad a jogi út.
Jogilag a Polgári Törvénykönyv 6:166. §-a úgy rendelkezik a szavatossági/jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek
a kötelezettet (eladó vállalkozást) terhelik.
így van a jogban.
De mennyire lehet ezek után megbízni egy ilyen webshopban?
Akik panasztételnél rámnyomják a telefont
utána az első emailben kinevetnek leráznak, hogy ilyet még nem láttak.
Aztán hosszas levelezés után felkínálnak 2000 forintot, hogy javíttassam meg abból a táskát..
utolsónak pont ettől tartok írtam a végén kérlek olvasd el:
megírtam a webshopnak, hogy cserélje ki a táskát vagy javítsa meg saját költségen. elutasította
erre írtam nekik, hogy akkor sajnos kénytelen leszek a negatív tapasztalataim megosztani az interneten.
erre írták:
Határozottan felszólítom, hogy büntetőjogi kérdésekbe(mint zsarolás, fenyegetés) ne bonyolódjunk bele saját érdekembe mert 100 darab táska árát rámverik kártérítés gyanánt és ha a továbbiakban írok nekik, facebookon vagy emailben vagy bárhol zaklatásnak tekintik és a szükséges ügyvédi intézkedéseket megteszik..
ti mit tennétek a helyemben?
Elolvastam, ugyanez a javaslatom. Nem tudnak ezek semmit csinálni, csak verik a mellüket:D
#utolsó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!