Sinsay oldal elérése?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy csomagot, de kétszer rendeltem meg véletlen és írtak e-mailt hogy vissza vonhatom ha mégse szeretném így írtam is egyet a “noreply@sinsay.com” címre de azt írja hogy üzenet letiltva🤦♀️Megpróbáltam a barátnőm telefonjarol és ott is ezt írta
Ilyenkor mi a teendő? Hol tudom értesíteni őket hogy én csak egy csomagot szeretnék?
2021. nov. 10. 17:45
2/6 anonim válasza:
Nekem a lányom egyszer rossz méretet rendelt,ezért felhivta őket.Azt mondták neki egyszerűen ne vegye át a futárnál,és rendelje meg a jó méretet.
3/6 anonim válasza:
Mondjuk ne egy noreply (=ne válaszolj) címre írj. Ne vedd át küldd vissza vagy a fiókodban mondd le.
4/6 anonim válasza:
Nyilvan nem a noreply email cimre kell irni 😅 Ezert ez az email cim is....A rendelest egyebkent nem sokaig lehet torolni, par percig azt hiszem, utana azt tudod tenni, hogy nem veszed at a csomagot. Torolni pedig a fiokodban a rendeleseidnel tudsz, kivalasztod a rendelest, majd a rendeles torlese linkre kattintasz.
5/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm, viszont a fiókokban csak egy rendelés van de az e-mailom között pedig kettő szóval ezt sem értem. De mindegy akkor majd csak az egyiket fogom átvenni😊
2021. nov. 10. 19:34
6/6 A kérdező kommentje:
Ilyenkor mit kell majd mondani a futarnak? Csak annyit hogy nem szeretném átvenni?
2021. nov. 10. 19:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!