Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan teszitek érdekesebbé a...

Hogyan teszitek érdekesebbé a home office-t, hogy ne legyetek depressziósak a végén?

Figyelt kérdés
Programozó vagyok, és majdnem full távmunkában dolgozok, sajnos másra nem is igen van lehetőség a jelenlegi munkahelyemen. És néha érzem, hogy kicsit sok ez az otthonlét. Akik vagytok még hasonló munkakörnyezetben, hogyan csináljátok, hogy ne legyetek nagyon zárkózottak?
2021. nov. 2. 22:12
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Esetleg hasonló helyzetben lévő kollégával, baráttal összejönni és egy légtérben dolgozni? De ha nagyvárosban laksz, léteznek màr amolyan közösségi iroda-kávézók, amiket direkt ilyen célra hoztak létre. Azt nem tudom, a járvány mennyire módosította ezeknek a működését.
2021. nov. 2. 22:30
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Én speciel imádom, társaságnak ott vannak a hétvégék, mikor megyek a többiekkel bicajozni. Kell a halálnak a sok életunt munkatárs.
2021. nov. 2. 22:43
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Nálunk a csoportnak van minden nap megbeszélése, ez van hogy egy órás is tud lenni ha épp nincs sok munka. Megbeszéljük persze a munkával kapcsolatos dolgokat is, de mindig van egy kis (vagy sok) egyéb is, ez nekem bőven elég. Napközben is van hogy felhívjuk egymást (junioroknak sokat kell segíteni).

Nem egyedül élek amúgy, nyilván ez is segít.

2021. nov. 2. 22:49
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
3 vagyok, a csoportban megy pluszban egész nap a chat-csoport, szóval ha valami nagy szar történik épp, ki tudom magam dühöngeni, még ha csak írásban is :).
2021. nov. 2. 22:51
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Vegyel egy xboxot, en azt szoktam lenyomom a melot aztan gamelek vagy podcastokat hallgatok
2021. nov. 3. 05:58
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Én is homeoffice-ban vagyok programozóként. Nem unatkozom, mert amúgy nappalis egyetemista vagyok. Otthon se unatkozom, mert kolis vagyok. Szóval nem is otthonról dolgozom, hanem koliból, egyetemről, vonatról, otthonról.