Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért lett a Netpincér mostant...

Miért lett a Netpincér mostantól FoodPanda?

Figyelt kérdés
2021. okt. 19. 08:05
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert egy nemzetközi cég felvásárolta, és egységesíteni akarják a különböző országokban lévő szolgáltatásokat.
2021. okt. 19. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
A foodpanda megzabalta a netpincert :)
2021. okt. 19. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Kínai lett :)
2021. okt. 19. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
96%

Külföldön is ezen a tré néven megy a brand.

Szerintem kár volt. A Netpincér egy jó hangzású, bejáratott név volt. A FoodPanda magyarul hülyén hangzik és ez a rózsaszín-hülyezöld színséma sem jó.

De a marketingeseik biztos megmagyarázzák, miért volt jó annyi pénzt beleölni ebbe.

Igen, oké, külföldön is ugyanez a márkanév, de ha valaki külföldre megy nyaralni, az nem tőlük fog a hotelbe kaját rendelni. Ha meg emigrál az ember, úgyis egy hónap alatt feltérképezi a helyi kajafutár cégeket.

2021. okt. 19. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Hintalow ***** válasza:
100%
Amúgy az akvizìcióra már 5 ève sor került, akkor vettèk meg, csak hagyták, hogy felfusson a szolgáltatás az egysègesìtès előtt.
2021. okt. 19. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

[link]


Részlet az interjúból:


Pénzcentrum: A NetPincért már 2016-ban felvásárolta a Delivery Hero, miért csak most döntöttek a névváltoztatást mellett?


Patai Zoltán (a Foodpanda vezetője): [...] "Hogy miért most? Azt vettük észre, hogy az elmúlt években rengeteget fejlődött a márka, és mára sokkal többek vagyunk, mint egy ételrendelő platform, törekszünk arra, hogy mindent kiszállítsunk, amire a vásárlónak 30 percen belül szüksége lehet.

Viszont a vásárlók a NetPincér brandnévvel azt asszociálták, hogy pizzakiszállítás, még csak nem is étel, kifejezetten pizza. Ez égett be 22 év alatt a vásárlók fejébe. Szerettük volna tehát megújítani és újrapozicionálni a márkát. Ezzel párhuzamos volt az a törekvés a központ részéről, hogy Európa-szinten egységesítse a márkákat. Ezért Németország után Magyarországon vezettük be másodikként az európai foodpanda brandet."

2022. febr. 17. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!