Miért lett a Netpincér mostantól FoodPanda?
Külföldön is ezen a tré néven megy a brand.
Szerintem kár volt. A Netpincér egy jó hangzású, bejáratott név volt. A FoodPanda magyarul hülyén hangzik és ez a rózsaszín-hülyezöld színséma sem jó.
De a marketingeseik biztos megmagyarázzák, miért volt jó annyi pénzt beleölni ebbe.
Igen, oké, külföldön is ugyanez a márkanév, de ha valaki külföldre megy nyaralni, az nem tőlük fog a hotelbe kaját rendelni. Ha meg emigrál az ember, úgyis egy hónap alatt feltérképezi a helyi kajafutár cégeket.
Részlet az interjúból:
Pénzcentrum: A NetPincért már 2016-ban felvásárolta a Delivery Hero, miért csak most döntöttek a névváltoztatást mellett?
Patai Zoltán (a Foodpanda vezetője): [...] "Hogy miért most? Azt vettük észre, hogy az elmúlt években rengeteget fejlődött a márka, és mára sokkal többek vagyunk, mint egy ételrendelő platform, törekszünk arra, hogy mindent kiszállítsunk, amire a vásárlónak 30 percen belül szüksége lehet.
Viszont a vásárlók a NetPincér brandnévvel azt asszociálták, hogy pizzakiszállítás, még csak nem is étel, kifejezetten pizza. Ez égett be 22 év alatt a vásárlók fejébe. Szerettük volna tehát megújítani és újrapozicionálni a márkát. Ezzel párhuzamos volt az a törekvés a központ részéről, hogy Európa-szinten egységesítse a márkákat. Ezért Németország után Magyarországon vezettük be másodikként az európai foodpanda brandet."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!