Online vásároltam hónapokkal ezelőtt, még mindig nem küldték a csomagot, mert hiányzott néhány termék. Azóta van, amit leáraztak. Illik ilyen esetben írni, hogy szeretném az új áron megkapni a terméket?
Egy német oldalról van szó, ahol olyan dolgok is fent vannak, amelyek nincsenek készleten, várják, hogy a gyártó küldje nekik az adott terméket. 4 hónapja rendeltem, a dolgok nagy része készleten volt, vagy max. 1 hónappal későbbi beérkezés volt írva. Direkt nem rendeltem olyat, amihez mondjuk szeptemberi beérkezés volt feltüntetve.
Végül több dolognak is tologatták a beérkezését. Már csak egy dologra várunk kb. 2 hónapja. Az volt írva, ha június közepe, majd július közepe, most pedig azt írja, hogy nem rendelhető :/ Lehet, hogy már nem gyártják ezt a terméket vagy nem tudom, egyelőre semmi értesítés nem kaptam, hogy meddig várjak még.
Ma ránéztem a többi termékre és láttam, hogy az egyiket jelentősen leárazták (25%). Elég pipa lettem, mert úgy érzem, hogy a hiányzó termék azért nem jön, mert már nem gyártják, azaz feleslegesen várok hónapok óta, és többet fizetek, mintha most rendelném meg (full rendelés törlés és újrarendelés, azért nem opció, mert a számomra félretett dolgokon, ha valamelyikre várólista van (kevesebb van készleten, mint amennyit rendeltek), akkor az új rendelés hátra sorolódik és megint hónapokat várhatok az újabb szállítmányra).
Gondolkozom, hogy írok a boltnak, hogy a különbözetet szeretném visszakapni vagy levásárolni (valószínű teljesen nem fedezné, szóval még fizetnék nekik), de lehet ez bunkóság lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!