Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy másik termék árcédulája...

Ha egy másik termék árcédulája van a terméken, akkor a kereskedő köteles odaadni annyiért?

Figyelt kérdés
Vásároltam egy klímát az Euronics-ban, ahol egy eladó segített a választásban. Amit kinéztem márka azon egy olcsóbb termék árcímkéje volt. Aznap visszamentem számon kérni, h miért egy másik típust kaptam, mivel az nem tud fűteni. Az üzletvezető válasza (akivel nem lehetett beszélnem) az volt, h nem tudja odaadni azt a terméket ennyi pénzért, nem az ő hibájuk, hogy egy másik árcédula volt rajta. Ez az eljárás rendjén van így?

#termék #árcimke #hibás árcímke
2021. jún. 22. 16:30
 1/10 anonim ***** válasza:
81%

Kicsit pontosabban leírnád?

Vettél egy klímát Nevezzük "A" klímának, Azért "B" vagy "A" árát fizetted? Vagy miért nem a "B"-t vitted? - Ha a "B" az "A" áráért volt kirakva, akkor elméletileg oda kellene adni neked a "B"-t, ha a vásárlás pillanatában jelzed, h hahó "nem ennyi az annyi".


Amúgy meg ha aznap vissza vitted, akkor vissza vették?

2021. jún. 22. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
70%

Euronicsban nem szabad venni semmit!

Mi vettünk ott egy laptopot, amiről kiderült, hogy az eredeti vinyót kivették belőle, és valami használt szarra cserélték ki, de még a csavarokat se bírták visszacsavarozni, a fele kiesett!

Meg még próbálkoztunk egy ébresztős rádióval, az meg egyáltalán nem is működött!

EURONICS = FOS

2021. jún. 22. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
70%

Ha jól értem: Volt a boltban kirakva egy "klíma 1" viszont fizikailag a klíma 2 árcímkéje volt rajta. Te az árcímke alapján kérted ki a terméket, és így a klíma 2-t kaptad, amiért annak árát fizetted ki.

Ebben az esetben semmit nem tehetsz.

2021. jún. 22. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Igen klíma 1-en volt a klíma 2 címkéje. (Klíma 1 volt a drágább), direkt rá lett kérdezve, h akkor ez tud -e fűteni, az eladó megnézte, azt mondta igen, tud. Tehát nem az ára miatt választottam, hanem mert az tudta azt ami kell.

És az eladó szkennelte be az árcímkét, nem pedig magát a terméket, ő sem ellenőrizte, h én mit kérek, meg, h ő mit ad el...

2021. jún. 22. 18:17
 5/10 anonim ***** válasza:
67%
Akkor semmit nem tehetsz, minden csak az üzlet jóindultán (vagy annak hiányán) múlik.
2021. jún. 22. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
86%

Természetesen nem köteles, hiszen akkor fogja magát bármelyik vevő, leszedi az olcsóbb termékről az árat, rárakja az drágábbra és megveszi az olcsóbb árán...

Ha egy eladó hibázik, attól még nem kell neki se kifizetnie a hibája költségét.

2021. jún. 22. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Elvileg az eladó a feltüntetett áron köteles odaadni a terméket. DE: Nyilvánvalóan ha véletlenül az "Ásványvíz 119 ft/liter" címkével ellátott polcra teszik a 200 ezer forintos okostelefont, akkor azt nem kell 119 forintért odaadniuk. Akkor sem ha hibás címke szerepel a terméken. Szóval van A klíma 120 ezerét és B klíma 250 ezerért. Ha a B klímán az a címke van hogy "B klíma 120 ezer" akkor kötelesek annyiért odaadni. De itt nem ez történt. Illetve egy olyan meghatározás is van, hogy ha a megadott ár láthatóan irreálisan alacsony (pl 120000 helyett 1200 van kiírva hibásan) akkor (mivel az még az átlag vásárlónak is feltűnő kell hogy legyen) szintén nem érvényes.
2021. jún. 22. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
hetes: Persze értem, de nem 2x annyi volt amit el akartam hozni, 90000ft volt amit vettem, és 100000 lett volna, amit szerettem volna. Illetve az eladónak is ellenőriznie kellett volna, h annak a terméknek a címkéjét szkenneli be, amit eladott. Illetve 1db betű tért el a két típustól. De belenyugodtam, soha többet Euronics, köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
2021. jún. 23. 15:50
 9/10 anonim ***** válasza:
"az eladónak is ellenőriznie kellett volna, h annak a terméknek a címkéjét szkenneli be" Mindenki hibázik. Te ugyanúgy ellenőrizhetted volna, hogy azt kapod-e, amiért fizetsz. Annyira nem lehetett bonyolult, csak össze kellett volna hasonlítani a számokat, betűket.
2021. jún. 23. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Kérdező, én többször vásároltam az euronicsben (nekem mondjuk nem volt soha bajon, de ez nem ide tartozik) mindig miután az eladó lecsippantotta a címkét, elém rakott egy papírt amit alá kellett írni. Gondolom neked is ez volt, és ezen a helyes termék szerepelt a helyes áron. Így nem tehetsz semmit.
2021. jún. 23. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!