Pisti5356 kérdése:
Ha nem a megrendelt terméket küldi a webáruház, akkor a visszaküldés költségét nem neki kellene kifizetni?
Figyelt kérdés
A webáruház nem olyan terméket küldött, mint amit rendeltem, ezért elálltam a vásárlástól. Viszont a visszaküldés költségét nem akarják visszautalni. Az rendben van, hogy ha elállok a vásárlástól mert pl meggondoltam magam, akkor ez van, de azért álltam el, mert nem a megrendelt terméket kaptam meg. Ilyen esetben is megszívja a vevő? A webshop egyébként emailben elismerte hogy hibázott.2021. júl. 6. 22:50
2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, esetleg meg lehetne erről tudni valamit bővebben? Ide vonatkozó jogszabály vagy ilyesmi?
Köszönöm.
2021. júl. 7. 00:36
3/5 anonim válasza:
Fogyasztovedelmi törvény, e kereskedelem rész.
4/5 anonim válasza:
Ha elálltál a vásárlástól akkor azt a jogot alkalmaztad és elállásnál valóban a vevőt terheli a visszaküldés.
Szerintem inkább hibás teljesítésre kellene hivatkozni, de mindenkinek a legjobb, ha lehetséges hogy a kereskedő csomagcserével kicseréli a terméket.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, szerintem elengedem a dolgot. Szerencsére most jártam először így, remélem utoljára.
2021. júl. 7. 16:32
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!