Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kinek sikerült választ kapnia...

Kinek sikerült választ kapnia a LIDL-től?

Figyelt kérdés
Mégpedig arra a kérdésre, hogy ha nem elérhető egy termékük akciósan a meghirdetett időszakban, akkor miért nem követik mások példáját, hogy biztosítják a terméket az akciós időszak után a kedvezményes áron vásárlójuknak legalább egy alkalommal háztartási mennyiségben? Szinte minden más hazai hasonló kereskedelmi cég ezt megteszi kérésre, sőt, van ahol kupont adnak az illető termékre. A LIDL -től még csak választ sem kaptam miért más a gyakorlatuk.

2021. jún. 3. 16:26
 1/5 anonim ***** válasza:
63%
Mert igy tartja kedvuk.
2021. jún. 3. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
74%

Elolvastad az apróbetűs részt, amibe bele szokták írni, hogy az akció a meghirdetett időszakra érvényes és csak a készlet erejéig?

Ha igen akkor a következő nagy elvi kérdés merül fel: a Lidlnek miért legyen érdeke, hogy te is megkapd azt az adott terméket vagy a kedvezményt? Pont le fogják szarni, hogy neked lesz-e olyanod vagy sem.

2021. jún. 3. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
67%
Írtam már nekik, az volt a válasz, hogy "majd következő alkalommal jobban figyelünk", vagy valami hasonló bullshit.
2021. jún. 3. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Persze felvetésem lényege az volt, hogy miért lóg ki a LIDL azok sorából, akik biztosítják az akció ideje alatt feleslegesen oda fáradt vásárlóiknak később a lehetőséget. Egyik válaszadótól is idézhetném semmitmondó, lekezelő üres válaszukat, ami szerencsére még hazánkban sem jellemző, csak a LIDL nem ad érdemi választ még arra sem, hogy miért nem követi a többiek pozitív példáját! Ráadásul a pandémia ideje alatt még fontosabb lett volna nem odacsábítani feleslegesen még több embert a jó árak reményében, miközben nem tudják kiszolgálni vásárlóikat, ráadásul halasztással sem! Ki tudja, hogy ennek a gyakorlatnak milyen mértékben következménye például az az eset, amit a Kékfény c. műsor is feldolgozott! Itt jegyzem meg, hogy milyen jó lenne kötelezően bevezetni mindenütt azt a szerintem leginkább vásárlóbarát megoldást, amit jelenleg tudtommal csak az ALDI alkalmaz!
2021. júl. 8. 14:06
 5/5 anonim ***** válasza:
64%
Koszonjuk, hogy megosztottad velunk a gondolataidat.
2021. júl. 8. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!