Csak engem szívatott meg tegnap az Otp Simple alkalmazás?
Tegnap a Tescoban akartam fizetni, mögöttem álltak vagy 8-an.
Hiába érintettem a terminálhoz a telefont, nem történt semmi.. harmadik próbálkozás után, gondoltam megnyitom az alkalmazást és megnézem hogy mi a fene van már..
Megnyitva látom hogy kéri az emailt meg a jelszót, ez így már szokatlan volt.. kb 2 perc alatt bepötyögtem......
Erre belépés után kiírja hogy "van egy érintéses fizetésre alkalmas kártyája, regisztrálja?"
Na itt már tényleg tiszta ideg voltam.. már legalább fél éve rendszeresen használom fizetésre az alkalmazást, aznap délelőtt is fizettem vele sikeresen..... Akkor most hirtelen mi történt???????
jó.. ráböktem hogy regisztrálom, erre kiírja hogy: "A regisztrációt elindítottuk hamarosan..."
Ez volt az a pont mikor mondtam a pénztárosnak hogy kiszaladnék a kártyámért az autóba ha lehet..
Elindultam kifele, kb a bejáratnál jött az értesítés hogy "Sikeres kártya regisztráció"
Akkor gondoltam gyorsan visszaszaladok a pénztárhoz, mert még mindig az volt közelebb, mondtam hogy megpróbálnám még egyszer ha lehet. Na akkor már végre elfogatta!
Győztem elnézést kérni, aztán húztam a belem onnan....
Kicsit se volt kellemetlen, á dehogy....
Más is járt így ezzel? vagy csak velem cseszett ki így aznap?
Nekem csak a bérlettel csinált ilyet. Reggel megvettem, jött az ellenőr, és érvénytelen, ezen az eszközön nem használható hibát adott ki.
Leszed, visszatelepit, belépés, és működött. Valamit frissített, és hiba csúszott a rendszerbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!