Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nem tudom befizetni a számlám...

Nem tudom befizetni a számlám a Telekom alkalmazásban. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Van pénz a kártyámon, és az alkalmazás ki is írja, hogy "Sikeres befizetés", viszont az OTP-től egyből jön az üzenet, hogy "Sikertelen fizetés". De semmi indokot nem ír, hogy mi a gond.

Ha valaki tudja mi lehet a megoldás, kérem írja meg, mert nincs időm bemenni a bankba. Bár muszáj lesz, ha fizetni akarok.

Köszönöm!



2021. máj. 24. 07:34
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Ügyfélszolgálat megmondja.
2021. máj. 24. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Valószínűleg az alkalmazással van valami gond. Ha nem akarsz rá várni, hogy megoldják, akkor fizesd be másképp! Utalással a legegyszerűbb, de ez esetben forintra pontosan utalj, közleményben a telekomos folyószámlaszámodat add meg, és 2-3 napos könyvelődési idővel számolj! Ha viszont azonnal akarod, akkor menj be egy postapontra!
2021. máj. 24. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2021. máj. 24. 21:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!