Van értelme a vásárlók könyvébe írni?
Nem szoktam a vásárlók könyvébe írogatni, de az internetszolgáltatónál van egy srác, aki erőszakosan mindig a legdrágább csomagokat akarja rámsózni. Mondom mindig illedelmesen hogy nem kérek nagyobbat, múltkor amikor Gigabites netre váltottunk valami 40000 forintos csomaggal jött, hogy mekkora kedvezményt kapok rá meg minden. És amikor kisebb csomagot kértem, csak hárított hogy annak úgy sincs semmi értelme. Kb fél óráig tartott elmagyarázni neki a teljes csomag minden tartalmát, ami végül fele árra jött ki.
Amikor meg bemegyek telefont vásárolni, azt kezdi mondani, hogy ezt nem érdemes megvennem, mert csak 64 GB, semmire nem elég, stb...
Ilyen helyen van egyáltalán vásárlók könyve?
És ha beírok lesz valami következménye is??
Én kereskedelemben dolgozom.
Őszintén? Nem sok értelme van.
Csak az üzletvezető szív vele, mert meg kell írni ajánlott levélben a választ és feladni postán.
Többnyire a sablon szövegbe bele van illesztve a problémára valami válasz....
Nyilván emiatt elolvassa, tehát azért kapnak visszajelzést a munkavállalóról, de hogy lesz e következménye, az a vezetőtől esetleg HR vezetőtől függ, ha időnként beleolvas és jogosnak találja.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!