Mit lehet tenni vagy kit kell keresni ebben az esetben?
Figyelt kérdés
Sajnos bele estünk abba a hibába, hogy egy megbízhatatlan oldalról rendeltünk, előre én utaltuk a pénzt is sajnos. A rendelt termék nem érkezett meg és a beígért 50 nap türelmi idő is bőven letelt már.2021. máj. 25. 08:56
11/13 anonim válasza:
Nagyon rövid ideig élhetett az oldal, nincs archivált változata:
A nevére rákeresve millió cikk szól róla, hogy átverés és hogy nem lehet tudni, ki a mögöttes cég.
A bankodban jelezd, hogy átverés áldozata lettél. Bankkártyás vásárlás esetén ilyenkor van minimális esélyed a pénz visszaszerzésére, utalásnál nem hiszem, de egy próbát megér.
Rendőrség ezzel semmit nem fog tudni tenni, nincs magyar vonatkozása a cégnek. Valószínűleg egyébként már sem a cég, sem a bankszámlájuk nem él.
Tanulópénz, legközelebb nem kell hinni a meséknek.
12/13 A kérdező kommentje:
11-es online fizetés volt a termék a kosárba került majd fizetés ahonnan átirányított egy online fizetés oldalra majd kártya adatokat kért és levonta a pénzt
2021. máj. 30. 10:37
13/13 anonim válasza:
Akkor mindenképp beszélj a kártyakibocsátó bankkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!