Visszamenjek a számlával?
Tegnap vásároltam két cipőt,plusz egy cipőápolót.
Most nézegetem a blokkot és látom,hogy három cipő van feltüntetve,hozzáadtak még egyet.Ilyenkor visszamehetek?Visszafizetik a pénzem,ha van blokkom?
Köszönöm szépen előre is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Persze, mindenképp menj vissza! És hát legközelebb figyelj jobban oda.
Egy tipp: én mielőtt odamegyek a kasszához, fejben kb. kiszámolom, mennyibe fog a dolog kerülni. Ahhoz képest 50%-os eltérés már ott feltűnik.
Illetve mindig figyelem fél szemmel a kijelzőt, ahol van. Ha más az áru neve, mint amit lehúzott a pénztáros, akkor azonnal szólok. Olyankor még sokkal egyszerűbb intézkedni (sajnos néha szükség is van rá...).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
"ezzel az üzlettel már többször rosszul jártam....."
Vadász, vadász...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!