Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem egy román webshopból...

Rendeltem egy román webshopból, még nem adták fel a csomagom. Lehet-e abból komolyabb bonyodalom, ha hagyom a számlát lejárni?

Figyelt kérdés

Az ok: Frissen regeltem, összeválogattam ami kell, kosárban lévő termékek ára forintban utánvéttel együtt valahol 55ezer ft környékén volt. Megrendeltem, jött visszaigazolás. Ezután az a különös helyzet keletkezett, hogy a webshopba soha többé nem tudtam belépni, még az email címemet sem ismerte. Pedig oda jött a visszaigazolás is.

Eltelt kb 2 hét, majd jött egy email egy számlával. Benne a termék ára változatlanul, mellette egy több, mint 2000 Lej-es szállítási díj. Durván a százszorosa annak, amit a webshopban magyarország területére vállaltak.


Felteszem vagy a weboldal egy hibájába, vagy egy csaló bandába futottam bele. Mivel a regem eltűnt, bizonyítékom nincs, hogy a vásárlás pillanatában ez mibe került.

Kell foglalkoznom ilyenkor ezzel a számlával, vagy hagyjam a fenébe? Telefonon se szívesen hívnám őket, a semmitmondó oda-vissza emailezéshez meg aztán végképp nincs kedvem.



#webshop #csaló #melarox
2021. ápr. 18. 23:52
 1/3 anonim ***** válasza:

Emailt mindenképpen írjál nekik. Lehet hogy csak egy sima elírásról van szó. (ami elég valószínű, mert ez még egy raklapos szállításért is irreális ár)


"Durván a százszorosa annak," Lehet, hogy csak a pénznem lett elszúrva (a lej nagyságrendileg százszorosa a forintnak, úgyhogy ez elég elképzelhető).


Egyébként a 2 hétben mi történt? Oké, 2 hete nem tudtál belépni. Jelezted ezt bármilyen módon is a webshop felé, vagy mi volt az elképzelés?

2021. ápr. 19. 02:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Én egyébként úgy tudom (a magyar jogszabályok szerint, a románokat nem ismerem) hogy olyat hogy nem fizetsz törvényesen nem tehetsz meg. El lehet állni a vásárlástól, de azt jelezni kell. Az más kérdés, hogy ilyen miatt valószínűleg nem fognak "utánad menni", de akkor is inkorrekt dolog részedről is, hogy egy (feltételezzük jóhiszeműen) elírás miatt szó nélkül "elfelejted" a rendelést.

Ha az lenne a helyzet, hogy a 2 hétben írsz nekik emailt, nem válaszolnak, aztán a számla megérkezése után megit írsz, arra sem válaszolnak vagy kamu szöveggel lerendeznek, akkor azt mondanám hogy jogos és engedd el. De így, hogy meg sem próbáltad a kapcsolatot felvenni és rendezni a helyzetet, szerintem te is ugyanúgy hibás vagy az egészért.

2021. ápr. 19. 02:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Írtam nekik emailt a webshopban feltüntetett elérhetőségre. Rövid szöveg a problémáról, screenshot arról, hogy a webáruház szerint rendelésem sem volt eddig, plusz próbaként a kosárba tett termék az eredeti szállítási díjjal (magyarországra természetesen), és mégegy a számlán szereplő összegről. Majd kérés, hogy ilyen (időközben megváltozott) feltételek mellett szeretnék elállni a vásárlástól.

Semmi reakció, naponta jön a figyelmeztetés a közelgő határidőről.


(az a tippem, hogy nincs valós személy a webshop mögött, majd ha lejár a számla, talán akkor valaki ránéz a történetre és törli. nem hibáztam, szóval nincs miért izgulni.)

2021. ápr. 23. 10:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!