Reklmacios ok ha nem volt az ikea futárok maszk? Bejelentettem hogy más nem járjon így vagy kérhetem hogy a következő körben maszkost küldjenek.? Vagy nekik nem kötelező?
Figyelt kérdés
2021. ápr. 14. 17:18
1/3 anonim válasza:
Szólhatsz, de ha a falnak mondod az egyszerűbbb.....
Nem fognak foglalkozni vele
2/3 anonim válasza:
Már volt ilyen kérdés, lehet hogy azt is te kérdezted, mert a nyelvi színvonal hasonló. Érdemes bejelenteni, csak kérdés, hogy most te az IKEA csomagküldő alvállalkozójára gondolsz vagy a bútorszállítókra? Mert az előbbi egyszerűbb dolog, mert a csomagküldőknek azért van egy komolyabb minőségbiztosítási rendszerük, normálisnak mondható ügyfélszolgálatuk, az IKEA ügyfélszolgálata meg nagyon gyatra és ritkán jut a vezetéshez az ilyen panasz, pedig annak lenne értelme, csak hát az IKEA túl nagy cég, akkor is megy az üzlet, ha minősíthetetlenek a dolgozóik. Én ugyan mindent bejelentek, ami zavar és az esetek 99%-ában együttműködőek a cégek. Az IKEA csomagküldőjének is jelentettem már be, hogy a futár kikérte magának, hogy felvigye az emeletre a csomagot, a csomagküldő szolgálat meg elnézést kért és megígérte, hogy informálja a futárt a helyes eljárásról. Vagy taxitársaságnál is volt, hogy vágni lehetett a füstöt a "nem dohányzó" taxiban, ott is jeleztem, hogy ilyen parasztot többet nem kérek.
3/3 anonim válasza:
2# Az IKEA nem rendelkezik saját bútorszállitási szolgáltatással. Te is csak panaszkodni tudsz, miközben tök hülye vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!