Az miért van, hogy a bolt mást ír emailben, mint a futárszolgálat?
ecipő.hu oldal.
Üdvözlünk!
Ezúton értesítünk, hogy a 123456789 sz. megrendelésed feladásra került.
A csomag útját online nyomon követheted az alábbi csomagszám segítségével: 123456789 .
A küldemény GLS futárral történő kézbesítése kb. 2-3 munkanapon belül megtörténik.
a gls csomagkövetőnél meg azt írják, hogy a csomagot felvették az adatbázisba, de még nem került átvételre. Ezt írja már 3 napja.
Ez nagyon tipikus a webshopoknál, hogy "megnyugtassák" a vevőt, hogy történik valami beregisztrálják online a csomagfeladást (ugye ők nem becipelik a raktárba a csomagokat hanem kimegy hozzájuk és felveszi a futár). És ezzel párhuzamosan megy neked az automatikus e-mail.
A futárszolgálat meg - valamiért - nem vette még fel a csomagot, azért jelzi, hogy csak felvették a megrendelést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!