"Sajnáljuk, hogy az Önökhöz forduló áruházvezető nem a rendelkezésére álló számos visszacsatolási lehetőség egyikét választotta arra, hogy véleményét, aggályait megossza."
Mondjuk ez IS igaz. Nem az Indexhez kell menni.
Igaza van a vezetőnek, de igazából teljesen felesleges, amit csinált. A cikkből nekem az jön le, hogy az index is kínjában hozta le, nem tettek hozzá semmi pluszt (nem volt nemzetközi kitekintés a tesco helyzetére, és nincs szó részleteiben a versenytársakról sem), így számomra ez csak egy ventillálás, aminek megoldása nincs.
Vásárlóként nagyon ritkán megyek a tescoba és ez valóban az utóbbi 4-5 évben jellemző, tényleg hanyatlik. A létszámhiány erősen meglátszik, illetve elképesztő, hogy sokszor milyen állapotok uralkodnak egyes áruházakban. Utoljára ősszel voltam, akkor kiborult tejjel, széttört tojással, retkes hűtőkkel találkoztam. Zöldség-gyümölcs választék elképesztően silány, a csemegepultnak a közelébe nem megyek, mint ahogy a pékségnek se. Nem csak a létszámhiány a gond, hanem az összetétel minősége is, a sok fennálló probléma mellett azért ahhoz, hogy egy normális takarítás legyen, nem kellene nagy szervezettség. Összességében sztem a jobb munkaerő már régen lelépett máshova, a tescoban meg maradt a maradék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!