Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Idegennyelvű call centeres...

Idegennyelvű call centeres munkákhoz milyen szintű nyelvtudás szükséges?

Figyelt kérdés

Elvileg az ügyfelek hívásainak fogadása, tájékoztatás és időpontok egyeztetése lenne a feladat. Ez így elég ijesztőnek tűnik, mert bármit kérdezhetnek, bármilyen akcentussal és beszédtempóban stb., ezért én alapvetően felsőfokú nyelvtudást várnék el a jelentkezőktől. A hirdetésekben mégis "társalgási szint" szokott szerepelni, ami számomra nem egészen egyértelmű, hogy mit takar.


Valakinek esetleg van tapasztalata?



2021. márc. 17. 17:44
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy jó írod egy B2-es nyelvtudással elég nehéz csinálni, legalább egy C1-szint kéne, viszont a helyzet az, hogy nehezen találnak ilyen pozíciókba embert, ezért lejebb adják a mércét. Mert rohadt stresszes meló ideges ügyfeleket kezelni, továbbá azért kialakul az a 50-100 hiba amire tudsz válaszolni, ha meg nem akkor tovább passzolod a level 2-es szintre. Volt olyan ,hogy telefonba teszteltek németül, és a srác aki tesztelt dadogott, B1-es szinte lehetet max, vicc volt az egész. Nem találnak rá embert mert aki jól beszél németül az elhúz innét, ezért sincs német tanár se má az iskolákban.
2021. márc. 17. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!