Idegennyelvű call centeres munkákhoz milyen szintű nyelvtudás szükséges?
Figyelt kérdés
Elvileg az ügyfelek hívásainak fogadása, tájékoztatás és időpontok egyeztetése lenne a feladat. Ez így elég ijesztőnek tűnik, mert bármit kérdezhetnek, bármilyen akcentussal és beszédtempóban stb., ezért én alapvetően felsőfokú nyelvtudást várnék el a jelentkezőktől. A hirdetésekben mégis "társalgási szint" szokott szerepelni, ami számomra nem egészen egyértelmű, hogy mit takar.
Valakinek esetleg van tapasztalata?
2021. márc. 17. 17:44
1/1 anonim válasza:
Amúgy jó írod egy B2-es nyelvtudással elég nehéz csinálni, legalább egy C1-szint kéne, viszont a helyzet az, hogy nehezen találnak ilyen pozíciókba embert, ezért lejebb adják a mércét. Mert rohadt stresszes meló ideges ügyfeleket kezelni, továbbá azért kialakul az a 50-100 hiba amire tudsz válaszolni, ha meg nem akkor tovább passzolod a level 2-es szintre. Volt olyan ,hogy telefonba teszteltek németül, és a srác aki tesztelt dadogott, B1-es szinte lehetet max, vicc volt az egész. Nem találnak rá embert mert aki jól beszél németül az elhúz innét, ezért sincs német tanár se má az iskolákban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!