Hogy tudnám felvenni a kapcsolatot a Telekom Online ügyintézéssel, ha olyan számlát kaptam, amit nem tudom mire kell befizetnem?
Felhívtam a Telekom ügyfélszolgálatot, de egy elektronikus hang jelentkezett, azt mondta, hogy a járvány miatt sokkal többet kell várni, lassabb az ügyintézés, ezért inkább online intézzem az ügyeimet.
Sikeresen beléptem az email címemmel, de az online ügyfélfogadásnál nem találok olyan lehetőséget, ahol érdeklődhetnék.
Konkrétan hol tudok üzenetet írni az Telekom Online Ügyfélszolgálatnak, hogy érdeklődhessek a számláról, illetve még egyéb kérdéseim is lennének.
Ne hagyd magad átvezetni az online-ra! Nem véletlenül nem találod, iszonyatosan hiányos az Online Ügyintézés szolgáltatás-térképe.
Telefonon intézd, és hiába erőlteti Vanda, menj mindig abba az irányba, hogy ügyintézővel tudj beszélni. Tény és való, várni kell majd, ez nem hazuság a részükről, de ilyennel, ami pénzügyi dolog, telefonon keresd őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!