Miért nem lehet befizetni a Telekom-os számlát az alkalmazáson keresztül?
Figyelt kérdés
Tudom hogy életbe léptek az internetes vásárlást érintő változások, én végre is hajtottam a szükséges lépéseket (telekód változtatás, internetes biztonsági kód beállítása, smartbank alkalmazás frissítése, stb) mégsem tudok interneten számlát befizetni, sikertelen tranzakciót jelez minden alkalommal.2021. jan. 10. 17:30
1/13 anonim válasza:
Én az appon keresztül fizettem be és semmi gond nem volt vele.
3/13 anonim válasza:
nálam sincs gond, rögtön átirányít a smartbank alkalmazás megerősítőfelületére.
4/13 A kérdező kommentje:
Nektek kellett valamit beállítani? Telekódot változtattak? Lehet én hagytam ki egy lépést.
2021. jan. 11. 10:28
5/13 anonim válasza:
Nem, én mindent ugyanúgy csináltam mint eddig.
Mondjuk én nem is használok telekódot.
6/13 A kérdező kommentje:
De akkor hogy hagytad jóvá a netes tranzakciót? OTP bank ügyfél vagy más banknál vezetsz számlát?
2021. jan. 11. 10:39
7/13 anonim válasza:
Én mobilappal azonosítom magamat. Egyébként erstés vagyok.
8/13 A kérdező kommentje:
Az Erste azonosítás teljesen máshogy működik.
2021. jan. 11. 10:49
9/13 anonim válasza:
Hát én nem is állítottam, hogy ugyanúgy működik :D Telekom befizetésről volt szó appon keresztül.
10/13 anonim válasza:
Bár amúgy nem tudom mi működne másképp. OTP-nél is van olyan, hogy jön az appba értesítés, ujjlenyomattal azonosítod magad és kész is van. Pont mint az ersténél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!