Telekom számlafizetés sikertelen?
Figyelt kérdés
Telekom számlámat szeretném kifizetni, de napok óta sikertelen. OTP-nél van számlám. Az első próbálkozás előtt negyed órával fizettem kártyával boltban probléma nélkül. Egyenleg van, lejárva sincs. Próbáltam az appon keresztül, ahogy már régóta csinálom, illetve a honlapon keresztül is, de mindannyiszor sikertelen a fizetés.
Valaki jár hasonló cipőben? A Telekomot keressem ezzel a problémával, vagy az OTP-t?
2021. jan. 10. 16:18
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Be van állítva a kétfaktoros hitelesítésed? Mert nélküle valszeg nem fog menni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!