Vaterán hogyan lehet pontosabb információkat szerezni a termékről?
+
Az így küldött üzenet megérkezik a felhasználó vaterás fiókjába, a regisztrációnál megadott email címére, valamint a termékhez bekerül publikusként a kérdés.
"Az egyik terméknél használtam a "Kérdezz az eladótól!" funkciót, de nem adott rá választ."
Mikor kérdeztél az eladótól? Merthogy karácsony előtti időszak van, nagy hajtás mindenhol - bizony előfordulhat, hogy csak másnap találja meg a kérdést.
Tőlem is kérdeztek vasárnap este és bár én minden nap nézem az emaileket, mégis csak hétfőn délután találtam meg.
Mint írták előttem, személyes kapcsolatfelvétel bizonyos kategóriákban megengedett csak: pl. ingatlan, de alapjában véve ez nem egy hirdetési oldal, hanem egy AUKCIÓS, kötött szabályokkal.
Sajnos az is igaz, hogy nem minden eladó törődik a kérdésekkel, de azért alapjában nem ez a jellemző.
Néhány aukciónál lehetséges, hogy meg van adva: az eladó hívható telefonon, de ott sem közvetlenül az eladót hívod, hanem a Vatera kapcsol össze Titeket - ha az eladó tudja foogadni a hívást.
Azt azért tudnod kell, hogy sokan csak "mellékesként" foglalkoznak a Vaterával és főállásban egész nap dolgoznak. Pl. vannak olyan munkakörök, ahol napközben vagy munka közben a telefont sem tudja felvenni.
Nem tagadom, ezáltal kicsit lassabb, bonyolultabb a dolog, "cserébe" viszont megbízhatóbb az oldal, mint egy Marketplace vagy egy Jófogás, ahol BÁRKI hirdethet és bárhogy átvághat, ha akar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!