Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Feladtam egy csomagot hibátlanul, ami a vásárló szerint hibásan érkezett meg. Azt írta hogy elhiszi hogy úgy adtam fel hogy nem volt hibája,de kéri vissza az árát. Miért utálnám vissza? Fenyeget hogy feljelent. Érdemes ezzel foglalkoznom? Tudom nem volt hibás a termék. Többször adtam el terméket, nem volt még gondom.

2020. dec. 13. 00:05
 1/6 anonim ***** válasza:

Magánszemély vagy vagy kereskedő?

Első esetben igazából nemigen tehet ellened semmit. Bár illik valamilyen úton módon megegyezni ilyenkor, még ha nem is a teljes vételár visszautalásában.

Második esetben köteles vagy visszatéríteni.

2020. dec. 13. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Magán személy,használt ruha, marketplace.
2020. dec. 13. 00:21
 3/6 anonim ***** válasza:
Mi a baja a ruhának?
2020. dec. 13. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Egy vágás keletkezett rajta. De állítása szerint ő nem okozhatta mert nem ollóval bontotta ki
2020. dec. 13. 23:45
 5/6 anonim ***** válasza:
Ha biztos vagy benne, hogy te egyben adtad fel, akkor hagyd!
2020. dec. 14. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm a válaszokat.
2020. dec. 14. 00:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!