Többször levonták tőlem az összeget? Kártyás online fizetés
Figyelt kérdés
Vásároltam online és utólag szerettem volna kifizetni a dolgokat, így tegnap este megpróbáltam. Első alkalommal visszadobta, hogy hibás kártya adatok, azt hittem én írtam valamit el, így másodszorra is megpróbáltam elölről, hasonló eredménnyel.
Ma reggel (frissen, kipihenten) megint megpróbáltam, megint azt írta ki, hogy sikertelen, de kaptam egy emailt, ami megerősítette, hogy sikerült a tranzakció. A webshopnál még mindig kifizetetlennek látszik, és hirtelen a 3. sikertelen transzakció után kaptam 3 SMS-t is, hogy mindháromszor levonták végül az összeget...
Kinek kell jelezni ilyenkor a hibát? Kit hívjak fel hétfőn (ha addigra nem oldódik meg), a bankot vagy a webshopot? Eléggé drága lenne egyszer is kifizetni, nemhogy 3x.
2020. nov. 7. 16:45
1/2 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!