Vaterán megvásárolt termék után a vevőnek, vagy az eladónak illik keresni a másikat?
Figyelt kérdés
A fizetés/szállítás típusa: MPL házhoz előre utalással.
Ha a vevőnek szokás érdeklődni, akkor email, vagy inkább telefon?
2020. okt. 30. 10:15
1/5 anonim 



válasza:





Kereshet az eladó is, azzal nincs gond, de valamiért úgy van, hogy a vevőnek kell jelentkeznie. Én szoktam telefonon is egyeztetni, de a "nagyok" mindig az emailt javasolják, merthogy annak nyoma van.
2/5 anonim 



válasza:





Elsősorban a vevőnek kell keresni az eladót, de a fordítottja se tilos, sőt, a nagyok a leütés pillanatában automata e-mailt küldenek, mint kapcsolatfelvétel.
3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat!
Küldtem is egy emailt. Gondolom előadónként változik, de általában mennyi idő szokott lenni a válasz? Inkább úgy kérdezem, átlagosan mennyit szokás várni (99.44%-os előadó)?
2020. okt. 30. 16:31
4/5 A kérdező kommentje:
Ha meguntam, hogy nem válaszol/veszi fel a kapcsolatot, csak kitörlöm a vásárolt termékek közül és ezzel ennyi? Mert a termékre továbbra is az én nevem van írva, mint vásárló.
2020. nov. 2. 15:50
5/5 anonim 



válasza:





Úgy van, hogy meg kell próbálnod mégegyszer felvenni a kapcsolatot, másolatba betéve a Vateta csalás elleni osztályát, hogy legyen bizonyítékod. A cím valahol a segítség menüpontban van. Ha erre se reagál, vagy nem hajlandó átadni a terméket amit megvettél (erre amúgy szerződés kötelezi), adj negatív értékelést, részedről ezzel le van zárva a dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!