Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mikortól számít egy vásárló...

Mikortól számít egy vásárló problémásnak egy cégnél?

Figyelt kérdés

Évente van 60-70 darab rendelés, és még sohasem volt semmilyen probléma az elmúlt nyolc évben, egészen az idei évig, amikor két rendelésnél cserét kért a vásárló (szerintem a cégnek eleve újra kellett volna rendelnie a hibás terméket magától, közben tájékoztatva a vevőt, hogy az áru hibásan érkezett), a csere megtörtént, de a harmadik esetnél már elmondják a vásárlót mindennek, hogy nem felel meg neki semmi. (2 x 4000 Ft volt a két rendelés, a harmadik 6000 Ft értékű.)


Szerintem szánalmas a cég hozzáállása, és nem a vásárló a hibás (és pláne nem illik rá a problémás jelző), ha nem akarja elfogadni a sérült termékeket.


2020. okt. 7. 12:47
 1/2 anonim ***** válasza:
Igazából a cégnél kéne utána nézni, hogy mi a helyzet. De ki lehet fogni "nehéz" embereket, akiknek a jó se elég jó. Igen, az ilyen problémás, mert lehet olyanon akad fenn, amiből 200 emberből 1.
2020. okt. 7. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

„Igen, az ilyen problémás, mert lehet olyanon akad fenn, amiből 200 emberből 1.”


De a cég is elismeri, hogy hibás a termék.

2020. okt. 7. 13:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!