Mikortól számít egy vásárló problémásnak egy cégnél?
Figyelt kérdés
Évente van 60-70 darab rendelés, és még sohasem volt semmilyen probléma az elmúlt nyolc évben, egészen az idei évig, amikor két rendelésnél cserét kért a vásárló (szerintem a cégnek eleve újra kellett volna rendelnie a hibás terméket magától, közben tájékoztatva a vevőt, hogy az áru hibásan érkezett), a csere megtörtént, de a harmadik esetnél már elmondják a vásárlót mindennek, hogy nem felel meg neki semmi. (2 x 4000 Ft volt a két rendelés, a harmadik 6000 Ft értékű.)
Szerintem szánalmas a cég hozzáállása, és nem a vásárló a hibás (és pláne nem illik rá a problémás jelző), ha nem akarja elfogadni a sérült termékeket.
2020. okt. 7. 12:47
1/2 anonim válasza:
Igazából a cégnél kéne utána nézni, hogy mi a helyzet. De ki lehet fogni "nehéz" embereket, akiknek a jó se elég jó. Igen, az ilyen problémás, mert lehet olyanon akad fenn, amiből 200 emberből 1.
2/2 A kérdező kommentje:
„Igen, az ilyen problémás, mert lehet olyanon akad fenn, amiből 200 emberből 1.”
De a cég is elismeri, hogy hibás a termék.
2020. okt. 7. 13:11
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!