A Bicom és Just Nahrin termékeinek miért nem lehet hagyományos Webáruház ként működni, miért muszáj MLM ként propagálni őket?
Az MLM ma a leghatékonyabb értékesítési forma. Ezért választja sok cég ezt a szisztémát.
Ám, a hibát gyakran ott követik el, hogy kevés a tőkéjük ahhoz, hogy egy ilyen rendszer robbanásszerű növekedését képesek legyenek kiszolgálni.
Máskor ott van a bibi, hogy nem elég jó a termék, vagy épp nem elég jó az a bizonyos "marketingterv".
Az első válaszoló jó nagyot téved, s még terjeszti is a butaságát. Persze, vannak túlárazott és gagyi MLM cégek is, a korrektek mellett. Előbbiek max. pár év alatt becsődölnek, utóbbiak évtizedek múlva is virágoznak.
"A sok-sok szint" jutaléka semmivel nem több, mint a hagyományos kereskedelemben a sok közvetítő, nagyker, területi képviselő stb. haszna, sőt!
Hasonló minőségű termék MLM-ben is és a hagyományos kereskedelemben is hasonló árszinten van. MLM-ben viszont kis erőfeszítés árán diszkont- vagy nagykeráron is hozzájuthat a felhasználó, míg a hagyományos kereskedelemben erre nincs lehetősége. MLM-ben ez többnyire annyit jelet, hogy vásároljon egyszerre több db (értékétől függően 2-3-4-5) terméket, s mennyiségi kedvezmény illeti meg.
"Hasonló minőségű termék MLM-ben is és a hagyományos kereskedelemben is hasonló árszinten van."
--------------------
Ez egy szimpla vegytiszta hazugság. Az Amway-es cuccok JÓVAL drágábbak mint azok tökéletes megfelelői a DM-ben. És nem, nem jobb minőségű az Amway-es cucc, erre soha, semmilyen független minősítést nem tudtak még mutatni, kizárólag az ügynökeik hazudják hogy az mennyivel jobb. Nem az.
"Amway-es cuccok JÓVAL drágábbak mint azok tökéletes megfelelői a DM-ben."
Jól hangzik. Csak egyetlen probléma van vele. A DM-ben nincsenek olyan termékek, amelyek az Amway-termékek tökéletes megfelelői lennének, így hát összehasonlítási alapunk sincs.
Amway mellett még jópár MLM-cég létezik. Szerencsés ember lehetsz, hogy te már az összes ilyen cég összes termékét megvizsgáltad :D :D :D
De, vannak. Ugyanarra a célra vagy problémára valók vannak. Független klinikai tesztek viszont nincsenek, amik bebizonyíthatnák, hogy az mlm-es cuccok jobbak-e bárminél. Ez nyilván nem véletlen.
Mi az a hű de sok cég, amelyik ezt a formát választja manapság? Van vagy 3, amit tudnék mondani, ez lenne az a nagyon népszerű értékesítési forma?
Mert bármi másból fel tudok sorolni kapásból 20-30 márnanevet.
Nem népszerű az mlm, és nem is választják olyan sokan, csak akik másokon élősködve akarnak meggazdagodni. De mivel az emberek kb annyira állnak pozitívan az mlm-hez, mintha egy parlamenti képviselőt kéne meghívniuk magukhoz karácsonyra, ezért értelmes cég nem választja ezt a formát.
olyannyira népszerű, hogy 1 elinduló mlm vállalkozásra jut 10000 egyéb formában induló. Akkor miért kamuzod, hogy népszerű?
Mutass rá kérlek valamilyen bizonyítékot vagy hiteles adatot, hogy ez hatékonyabb, mint a többi, ha már ilyen határozottan állítod.
@6
Téged nem a tények érdekelnek, hanem bármi, amibe beleköthetsz. Egy troll vagy.
Csakhogy...
Máté ev. 7: 6.
Nem vagyok en troll.
Miert kotsz belem? Erthetoenp, ertelmesen irtpam, jogos dolgokat, a temahoz kapcsolodva.
Inkabb az a troll, aki masrol beszel, mint te.
"Az Amway termékösszehasonlítás azért nehéz, mert a többségük koncentrátum, vagy nagyobb kiszerelés."
----------------------
Hagyjad már a hülyeséget. Minden boltban minden termék áránál oda van írva az egységár is, vagyis egy 500ml-es mosogatószernél oda van írva hogy mennyibe kerül 1 vagy 10 ml. Ha esetleg valaki nem tudna 500-al vagy 50-en osztani.
Vagyis tökéletesen összehasonlíthatóak a boltban kaphatók meg az MLM-en keresztül értékesített termékek árai. A koncentrátum meg mindenféle hókusz-pókusz teljesen irreleváns, mert ha a boltban kapható mosogatószer is tökéletesen megfelel a célnak akkor hol érdekel engem (vagy bárkit) hogy az MLM-es termékben magasabb a koncentrátum? Miért fizetne valaki többet olyan funkcióért amit nem használ ki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!