Hol vannak a Bébi Yodáim? Hová fordulhatok panaszra ha nem jöttek meg?
Felvázolva a helyzetet: rendeltem még januárban(!) 3 db Bébi Yoda figurát egy angol webáruházból (Pop in a Box néven futnak ha számít valamit), de az volt kiírva hogy majd tavasszal jelenik meg, addig előrendelés. Semmi gond, kivártam. Elvileg a megrendelésem alapján feladták ('dispatched'), de ennek már több mint 3 hete! És azóta sehol semmi. Benne vagyok egy ilyen csoportban Facebookon, akiknek szintén aznap adták fel már rég megkapták, sőt már itthon is lehet kapni. Nekem meg semmi. És a legszebb hogy tracking service (nyomkövetés) sincs, sem én sem a cég nem tudja lekövetni az útját, hiába írtam nekik, azt mondják nem lehet nyomon követni hol a csomag. Ez számomra felháborító. A pénzt elvették előre, és amit rendeltem nem kaptam meg. És még csak nyomkövetés sincs hogy legalább tudjam hogy a vámon akadt meg vagy mi van. Az is lehet fel sem adták csak bekamuzták.
Ilyenkor mit lehet tenni? Hol lehet panasszal élni? Nem kaptam meg egy Baby Yodát sem pedig 3-at is rendeltem. Nem szeretném ezt ennyiben hagyni. Van bármi ötlet, jogorvoslati megoldás ilyen szituációra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!