Fizetek, de mindig visszajön a pénz. Lehet bajom?
Találtam egy cukrászdát, ahol minden fizetést követően a terminál kiírja, hogy sikeres volt, aztán 1 héttel később mindig visszakapom a pénzemet.
Lehet belőle bajom?
Külföldi kártyát használok (Curve), ami mögöt néha magyar kártya van, néha Revolut, de mindig a Curve kártyával fizetek.
Tudom egyáltalán nem etikus a dolog, nem is csinálom, csak érdekel, hogy lehet-e bajom. Kb. 3000 forintot kaptam eddig így vissza.
Hát ööh, elméletileg igen, lehet bajod belőle. Gyakorlatilag ennyike tételből viszont nem hiszem, hogy valaki le tudná szűrni.
Tavaly volt egy eset, hogy a benzinkutas kasszás csaj kifigyelte, hogy ha bizonyos technikával megszakítja a bankkártya terminálon a tranzakciót, attól még sikeresen napolja el, viszont az összeget nem bevételezi. Sokszor vissza is élt vele, mire lebukott, több milliós kárt okozva a kútnak és magának egy jó kis büntetőpert.
Elsőnek: az annyiban volt más, hogy talált egy “kis kaput” a rendszeren.
Én szabályosan használom a kártyát, de a cukrászda nem vonja le ténylegesen az összeget soha. Csak foglalja.
Kiváncsi vagyok hogy levonják-e idővel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!