Mit tegyek, hogy visszakapjam a pénzem? A kártérítést elutasították? (Aliexpress)
Még február elején rendeltem egy eladótól két terméket is, pontosabban charmokat karkötőre. A termék nem nagyon akart megérkezni, de a jelenlegi vírushelyzet miatt nem is sürgettem, csak mikor már több mint másfél hónap eltelt írtam neki. Nem válaszolt.
Eltelt a 60 nap, tudtam “dispute”-t inditani. Írtam neki, adtam neki még egy esélyt. Semmi válasz. Utána hosszas várakozás után írta, hogy indítsam el, hivatkozva arra hogy a termék nem jött meg, és az okhoz azt válasszam ki, hogy “no tracking information”. Így is tettem, le is adtam. Ma telt le a négy nap, és kaptam az emailt, hogy “Order (number) has been shipped! You can click below to track your package, check delivery status or see more details. (Note: It may take up to 24 hours to see tracking information.)”. Belépve az aliexpressbe látom, hogy a termékeket átette azokhoz a termékekhez, amikről megerősítettem, hogy megérkeztek, a visszaigénylést lezárta, de a pénzem nem kapom vissza, max feedbacket tudok hagyni, más lehetőségem nincs.
A termék nem jött meg, hiába írja a tracking information az appon belül a 60. napra, hogy megjött, lekövetni sem tudom normálisan mert az utolsó állapot március elsején hogy Accepted by Last Mile Carrier. Mit tegyek? teljesen elbuktam?
Köszönöm a válaszokat!
"Mit tegyek? teljesen elbuktam?"
Nem tudom, hogy az eladó jóhiszeműen tényleg feladta és nem érkezett meg a vírusos időszak miatt vagy nem is lett feladva.
Én várnék, mert most különleges helyzet van. Legrosszabb esetben adnék negatív feedbacket (ami az eladónak rosszabb, mintha vissza kellene fizetnie a termék árát, gondolom nem egy nagy értékről van szó).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!