Ha a GLSnél mégsem lehet bankkártyával fizetni, akkor mi a teendő?
Többször előfordult, hogy a weboldal, ahonnan rendeltem, kiírta, hogy csak bankkártyával lehet fizetni, a futárnak a terminál pedig (... elvileg...) nem úgy működött, és csak kp-val tudtam fizetni.
Es szerintem ez már nem véletlen és elegem van belőle. Főleg most, hogy nem járkálok a városban, hogy mindig tudjak levenni kpt.
Mit tehetek ilyenkor?
Mondjam hogy akkor vigye vissza a csomagot, és holnap fáradjon vissza vele működő terminállal?
Előre utalással nem fogok fizetni, mert akkor meg csak ülnek a megrendelésemen a cégek.
Köszönöm.
Én már jártam úgy, hogy azért nem tudtam kártyával fizetni mert a feladó nem támogatta, csak kp.
Legalábbis a futár ezt mondta..
Komarno-i cég volt a feladó.
Alap, hogy 2x kiviszik, és ezért semmiféle díjat nem számolnak fel.
Normális, megbízható webáruházból kell rendelni, és akkor ki tudod online fizetni.
Külföldről nem rendelek, mert nincs garancia semmire. Mi van, ha rossz a termék? Külföldi cégnél érvenyesítsd a garanciát, vagy kérd vissza a pénzed... kösz, de nem.
Mindent online fizetek, és semmivel nem volt még gondom.
Egyedül a jófogást nem tudom előre, nem is örülök neki, de ez van. Olyan sokat nem rendelek onnan, hogy ezen problémázzak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!