Vatera: leütöttem egy terméket, az eladó azt írta, felveszi velem a kapcsolatot, házhozszállítás miatt, de nem tette. Mennyi ideje van jelentkezni?
Eddig sosem vateráztam, de most ott találtam jó áron kerti bútort.
A leírásban ott volt, hogy házhozszállítással is kérhető, de vásárlásnál csak személyes átvételi lehetőséget dobott fel a Vatera.
Az eladótól sokan kérdeztek, ő egyenként válaszolt is, hogy üssük le személyes átvétellel, kolléganője még aznap felveszi velünk a kapcsolatot, a házhozszállítás részletei miatt.
Eltelt 3 nap, és nem jelentkezett senki.
Hogy működik ez?
Biztos van más dolga, meg most a futárcégek is le vannak terhelve, de egyébként ez hogy szokott működni?
Meddig várjak, mikor mondjam azt, hogy részemről tárgytalan a dolog?
Azért találom ezt furcsának, mert Jófogás-os kérdéseknél néha van olyan válasz, hogy "vaterán már rég eladtad volna", meg "sóher vagy jutalékot fizetni egy normális portálnak", utalva ezzel arra, hogy a Jófogás egy rakás sz.., a Vatera meg istenkirály.
Én jófogásról már több dolgot rendeltem, nem volt semmi baj. Vateráról meg ez az első, és egyelőre nem igazán tetszik a dolog.
Szóval ha valakinek lenne tapasztalata, kérem ossza meg velem.
Biztos meglepő lesz, amit írok. Írj neki te.
Egy ideje már nem vateráztam, de ha vettem valamit, mindig azonnal írtam az eladónak, hogy helló, én vagyok a vevő, hogy intézzük a dolgot?
Harmadjára is én írjak?
2x írtam neki, egyszer a termék alatt, 1x emailben
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!