Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Bunkó futár, mert nyaralok,...

Bunkó futár, mert nyaralok, nem veszem át a csomagot? Tennétek panaszt?

Figyelt kérdés

Elutaztunk a családommal, nem is tartózkodom jelenleg Magyarországon. Már pénteken próbálták kivinni a rendelt csomagom (sima HM csomag), akkor utána módosítottam is, hogy nem kérem, a DPD oldala azt is mutatta, hogy visszairányítva a feladónak. Erre ma kapom az sms-t, hogy 9-10 között jön a futár. Felhívtam, hogy bocsi, elutaztam, 2 hétig nem is megyek a lakásba, szóval nem kérem a csomagot. Mert eddig mindig az volt, hogyha éppen nem voltam otthon, vagy iskolában voltam, hogy akkor baj lenne-e, ha visszaküldi és nem hozza ki másnap, mert neki ez plusz idő, meg a tárolás, stb. Szóval mondtam neki, hogy mégsem kérem, erre hogy de neki ezt oda kéne adnia és hogy akkor kérjem a csomagpontra a kiszállítást, leadja ott. De a csomagpontra hiába viszi, ott is csak 7 munkanapig tárolják, én pedig addig nem leszek a városban. Ráadásul vizsgaidőszak van, senki nincs nagyon ott, hogy most nekem ezért szaladgáljanak. És hogy másik címre nem tudom kérni? Mondtam megpróbálom. Felhívtam a DPD-t, ahol azt mondták, hogy mivel a csomagot elutasítottam korábban, ezért már ők sem tudnak vele mit tenni. Felhívtam a futárt, hogy ez van, én próbáltam mindent, erre szinte nekem esett, hogy ez nagyon jó, hogy én így rendelgetek, de neki ezzel plusz munkája lesz így, és amúgyis miért nem tudok akkorra rendelni, amikor tudom, hogy otthon vagyok?! Mondtam, hogy bocsánat, remélem ezzel nem okoztam nagy bonyodalmat, erre annyit mondott, hogy "de, okoztál" és rám nyomta a telefont.


Közben már volt ilyen problémám máskor is, hogy elnéztem a méretet és hívtam a H und M-et, hogy lehet-e módosítani, vagy törölni a rendelést, és ott mondták, hogy arra nincs lehetőség, de majd amikor kiszállítanák a csomagom, akkor a neten menjek rá arra az opcióra, hogy "Csomag elutasítása" és ennyi. Tehát náluk ez bevett dolog, az ügyfélszolgálat is ezt tanácsolja, a futár meg velem veszekszik...


2020. jan. 13. 13:48
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
90%

Webáruházban dolgozom, de hagyományos üzletünk is van. Az ilyen vevő egy rémálom.

Nem azért mondták, hogy ne vedd át, mert ez semmi gondot nem jelent, hanem azert, mert ez a kisebbik rossz.

Okos enged, szamár szenved...

2020. jan. 13. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
90%
Ismerősöm konkrétan emiatt hagyta abba a webáruházat: műszaki cuccokat árult, ment is volna a bolt, ha nincs a rengeteg visszaküldött áru. A végén több volt a gond vele, mint a haszon - elegük lett.
2020. jan. 14. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
90%

" A futár ugyanúgy megkapja a fizetését"


Hmm... Lehet, hogy vannak, akik szeretnek felesleges és hiábavaló munkát végezni, de ez bizony lelkileg nagyon romboló tud lenni - jómagam is megtapasztaltam.

Abszolút meg tudom érteni a futárt - még ha le is húztok :D

2020. jan. 14. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!