Futáros rendelésnél lehet azt valahol kérni, hogy ha hozza a csomagot akkor hívjon fel a futár?
Találkoztam már olyan megrendelési folyamattal, ahol lehetett üzenetet írni a futár számára, de van olyan, ahol nincs ilyen lehetőség.
Általában egy ilyen folyamat során szoktak telefonszámot kérni, és nekem az a tapasztalatom, hogy sok esetben telefonálnak is a megérkezés előtt.
Vannak olyan megrendelések, ahol van megjegyzés rovat: itt lehetőség van annak megadására, hogy hányas kapucsengő, stb. Ide tudnád írni, hogy a futár a kapunál hívjon fel xy telefonszámon (itt add meg a számot, ne kelljen neki keresgélni)
Ha nincs ilyen lehetőség, akkor csak a szerencsére bízhatod magad... :-)
Megjegyzés rovat szinte mindenhol van, csak senkit nem érdekel.
Én mindig beleírom, hogy negyed órával hamarabb csörgessenek meg, de jóformán sosem történik meg.
Egy mozgáskorlátozott ember van itthon, akinek 10 perc eljutni a kapuig. Hát akkor kivárják, én megtettem, amit tehettem.
Az információáramlással van a baj, mert te a megrendelt árunál feltünteted a megjegyzésed, de az árut nem a cég/eladó hozza ki, hanem egy általuk megbízott futár, aki viszont általában már nem látja azt a megjegyzést.
Szóval igen, lehet kérni, csak inkább arra számíts, hogy nem fogják figyelembe venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!