A rendelt csomagomnak 3x vették le az árát. Hogyan szerezzem vissza a pénzem?
Rendeltem egy órát amiért 20 ezret fizettem. A futárnál kártyával akartam fizetni, beütötte először, de a futár szerint nem sikerült a tranzakció, mert nincs fedezet a kártyán. Beütötte még egyszer, de megint nem fogadta el. Aztán a futár azt mondta fizessem ki készpénzzel.
Ezt követően megnéztem, és a számlámról mind2x sikeresen levette a pénzt... én meg még kp-ban is kifizettem.
Mit tudok tenni ilyenkor? Hogyan tudom bizonyítani, hogy kp-ban is kifizettem? Fogyasztóvédelem?
Gondolom, van egy számlát a megvett termékről, amin 1 db termék vásárlása szerepel.
A terméket pedig megvetted valakitől vagy valamilyen webáruházból, stb. Elsősorban az eladó felé kellene jelezned, hogy többször levonásra került a futárcégtől. Már csak azért is, mert ha valóban így van, akkor az eladónak is tudnia kell róla, ha esetlegesen megbízhatatlan a futárcég - valamint ideális esetben az eladóhoz kerül a 3x-i kifizetés is - tehát Ő tudja visszautalni.
Ha nem került hozzá, hanem lenyelte a futárcég, akkor pedig a banki bizonylattal tudod bizonyítani az igazadat.
Valóban felesleges első körben fenyegetőzni: mindannyian emberek vagyunk és hibázhatunk.
Ha bebizonyosodik a szándékosság - mert pl. többször előfordul - az más.
Még valami: a múltkor nálam is sikertelen fizetést jelzett itthon a szám.gépről a rendszer, ismét elindítottam a fizetést, majd kiderült, hogy az első is sikerült, így 2x fizettem a DIGI számlámat 1 hónapban.
mondjuk nálam nem volt gond, mert beszámították a következő hónapban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!